۰

احتمال ساخت ریمیک بازی Metal Gear Solid بسیار بالا است.

بازی Metal Gear Solid

احتمال ساخت ریمیک بازی Metal Gear Solid بسیار بالا است.

صداپیشه‌ی سالیداسنیک در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد که از طریق یک اینسایدر که پیش از این نیز اطلاعات صحیحی را به وی اعلام کرده بوده، باخبر شده که زمزمه‌هایی از بازسازی متال گیر سالید به گوش می‌رسد‌. همان طور که مشخص است آقای David Hayter در حال حاضر به صورت رسمی بر روی پروژه کار نمی‌کند اما به عقیده‌ی او، احتمال استفاده از صداهای ضبط شده‌ی نسخه‌ی اصلی، به علت کیفیت کم آن‌ها بسیار پایین است و قطعا نیاز به ضبط مجدد صداها و دیالوگ ها خواهد بود.

کونامی احتمالا امتیاز Metal Gear Solid را واگذار میکند

بار دیگر شایعه‌ی واگذاری حق امتیاز مجموعه‌ی Metal Gear Solid توسط جرمی پنتر شنیده شد و وی در یک پادکست ویدیویی اعلام کرد که شرکت کونامی ظاهراً چنین تصمیمی گرفته است و در میان صحبت‌هایش نیز اشاراتی به نام مایکروسافت داشت که حساسیت این پادکست بیش از اندازه بالا رفت و باعث جنجال شد، آنچه مشخص است این است که تغییراتی در بخش های بنیادی کونامی در حال وقوع است که بزودی از آن خواهیم شنید.

همچنین گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک مجموعه‌ی بازسازی شده از سری Metal Gear Solid برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در حال توسعه بوده و احتمالا در آینده بر روی این پلتفرم نسل نهمی عرضه شود.

آیا نسخه های جدیدی از بازی Metal Gear Solid و Castlevania در حال ساخت است؟

چندی پیش نشریه‌ی VGC ادعا کرد که شواهدی از در دست ساخت بودن و یا برنامه‌ریزی برای ساخت نسخه‌های جدیدی از بازی Castlevania و Metal Gear Solid را کشف کرده است. در حقیقت، این منبع اعلام کرد که شرکت کونامی با توجه به شکست مفتضانه‌ی مالی دو عنوان Contra: Rogue Corps و Metal Gear Survive، قصد دارد تا توسعه‌ی عناوین مذکور را به یک استودیوی دیگر بسپارد. از طرفی دیگر، تاکنون اطلاعاتی در مورد استودیوهای احتمالی منتشر نشده اما می‌توان حدس زد که با توجه به تغییرات صورت گرفته شده در شرکت کونامی، حداقل امتیاز Metal Gear Solid به کارگردان خالق این اثر یعنی هیدئو کوجیما محول شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *