۰

بر اساس شایعات ۶ Battlefield به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه برای بخش چندنفره خواهد داشت.

Battlefield 6

براساس شایعات، Battlefield 6 به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه برای بخش چندنفره خواهد داشت.

این طور که به نظر می‌رسد نقشه‌های Battlefield 6 نسبت به نسخه‌های گذشته بسیار بزرگ‌تر هستند، هم‌چنین بازی به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه خواهد داشت. دایس برنامه دارد تا به هر دو ماه یکبار هم به این تعداد بیافزاید. یکی از نقشه‌ها Weatherlution خواهد بود که در طول بازی تغییر می‌کند، وسایل نقلیه هم از نظر کلاسی مشابه به Battlefield 5 خواهند بود. ارتقای وسایل نقلیه هم وابسته به کلاس بازی‌باز خواهد بود

نقشه‌های بازی Battlefield 6 با ظرفیت بیشتر از ۱۲۸ بازیکن طراحی شده‌اند | یکی از اشخاصی که سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات بازی‌های کال آو دیوتی و بتلفیلد دارد، بیان کرده است که DICE برای طراحی نقشه‌های بازی بعدی سری Battlefield حضور بیشتر از ۱۲۸ بازیکن را در نظر گفته است. البته حالت ۶۴ نفره‌ی ۳۲ در مقابل ۳۲ همچنان بخش معمول بازی باقی خواهد ماند.

در ادامه بیان شد پس از موفقیت اکتیویژن با وارزون، علاقه‌ی EA و DICE به سبک بتل‌رویال بیشتر شده است. هنوز حضور بخش بتل‌رویال در بازی بعدی بتلفیلد تایید نشده اما با این اوصاف این احتمال وجود دارد که یک بازی رایگان متمرکز بر بتل‌رویال از بتلفیلد را در آینده ببینیم.

۶ Battlefield

Battlefield 6

تام هندرسون با انتشار این کانسپت گفت، تریلر معرفی بازی Battlefield 6 که احتمالا در ماه می منتشر می‌شود، شامل نمایش نقشه‌ی یک جزیره‌ی بیابانی خواهد بود، همچنین به گفته‌ی وی، در این نسخه شاهد بلایای طبیعی در بخش آب‌وهوا هستیم. ظاهراً تریلر معرفی این بازی شامل نمایش طوفان و همچنین پرتاب یک موشک خواهد بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *