۰

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها چه مواردی هستند؟ از هر شخصی در مورد بزرگترین کلیشه های انیمه بپرسید و در مورد “تحولات” خاص چیزهای زیادی خواهید شنید. فقط کافی است به برخی از نمادین ترین دگرگونی های انیمه نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که این تروپ در این رسانه چقدر محبوب شده است. این به ویژه در مورد انیمه شونن صادق است، جایی که دگرگونی‌ها یک دو روی سکه هستند. نگاهی ساده به برخی از محبوب‌ترین انیمه‌های شونن در تمام دوران‌ها، تغییرات زیادی را نشان می‌دهد که همگی به روش‌های منحصربه‌فرد خود قدرتمند هستند؛ در ادامه با معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها با کنترل امجی همراه باشید.

۱۶-Pokemon: Evolution

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

یک تحول ساده و شناخته شده از یک سری بازی های ویدیویی نشات می گیرد که همه ما آن را می شناسیم و دوست داریم: Pokemon! دگرگونی‌هایی که در این نمایش‌ها ارائه می‌شوند از همان ابتدا با جهش و حد و مرز افزایش یافته‌اند (اگرچه ما نمی‌توانیم چیزهای اصلی را هم دوست نداشته باشیم).

و Mega Evolutions به خصوص الهام‌بخش است. تماشای مگا تکامل پوکمون‌های محبوبی مانند Charizard، Mewtwo و Gengar به تمام معنا باورنکردنی است .

۱۵-Tokyo Ghoul: Ken Kaneki's Ghoul

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

تحول های تاریخ انیمه ها

انیمه Tokyo Ghoul یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اخیر است که داستانی تاریک را به تصویر می‌کشد و آن را حتی بیشتر می‌پیچاند. در مرکز همه اینها، کن کانکی، یک انسان عادی است که به یک غول گوشتخوار انسان تبدیل شده و باید با زندگی جدید خود کنار بیاید. در طی یک نقطه عطف در داستان، کانکی مورد حمله یاموری قرار می گیرد. این باعث یک تغییر چشمگیر در شخصیت او می شود و باعث می شود که او یک کاگونه صدپا مانند (ارگان حمله غول) ایجاد کند که هر کسی و هر چیزی را که در مسیر خود باشد ویران می کند.

۱۴-Digimon: Digivolution

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

در حالی که دیجیمون شباهت‌های زیادی با پوکمون دارد، دیجی‌وولوشن مایل‌ها جلوتر از قدرت محض تولید شده است. در اصل، به دیجیمون اجازه می دهد تا به یک سطح صعودی از قدرت دسترسی داشته باشد، البته برای مدت کوتاهی.

در واقع، این حتی طولانی نیست که بگوییم دیجیمون ها اساساً نیمه خدا هستند وقتی که دیجیولو می کنند! مثال وارگریمون را در نظر بگیرید – او در واقع می تواند یک ابرنواختر کامل را در کف دستان خود ایجاد کند.

۱۳-Fairy Tail: Dragon Force

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

در Fairy Tail: نیروی اژدها، یک دگرگونی وجود دارد که در واقع بر سایرین پیروز می شود! این اجازه می دهد تا یک اژدها کش عملاً به یک اژدها تبدیل شود و قوی ترین حالت ممکن برای یک اژدها کش است.

در حالی که این تکنیک فقط برای مدت کوتاهی دوام می‌آورد، به کاستورها اجازه می‌دهد تا به قدرت باورنکردنی برای تقویت جادوی Dragon Slayer خود دسترسی پیدا کنند، در حالی که به طور همزمان تضمین می‌کند که رفتارها و توانایی‌های اژدهاهایی را که می‌خواهند از آنها تقلید کنند، اتخاذ کنند.

۱۲-Bleach: Vasto Lorde Transformation

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

در حالی که Bankai ممکن است قطعاً یک قدرت‌بخش قوی در Bleach باشد، اما حتی یک شمع برای قدرت‌های باورنکردنی ایجاد شده توسط دگرگونی Vasto Lorde ندارد… حتی اگر ممکن است به تمام معنا ناخواسته باشد. این دگرگونی در نبرد بین ایچیگو و اولکیورا ایجاد شد، جایی که یک ایچیگو ناامید توسط نیمه توخالی اش تسخیر شد و او به طور کامل اولکیورا را به تحقیر آمیزترین شکل ممکن محو کرد.

۱۱-One Piece: Gear Change

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

دلیلی وجود دارد که چرا One Piece یکی از محترم ترین و مشهورترین سریال های ژاپن است – داستانی که ایچیرو اودا بافته کرده است، داستانی فوق العاده غنی و متنوع است، زیرا او هر دنیا را در این چشم انداز وسیع به تصویر می کشد.

حتی خود شخصیت ها نیز دستخوش تغییرات گسترده ای شده اند. به عنوان مثال از Luffy استفاده می‌کند که از قدرت تغییر دنده به همراه نیرومندی Devil Fruit برای تبدیل بدن خود به یک نیروگاه مطلق استفاده می‌کند.

۱۰-Hunter X Hunter: Limitation Transformation

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

تحول های تاریخ انیمه ها

عنوان Hunter X Hunter به عنوان یکی از بهترین انیمه های شونن در تمام دوران معرفی می شود و دلیل خوبی هم دارد. این نمایش دارای یکی از خلاقانه ترین قدرت ها در قالب نن است که به طور طولانی برای نتایج چشمگیر استفاده شده است.

تبدیل گون را به عنوان مثال در نظر بگیرید، جایی که او به یک بزرگسال تبدیل می‌شود تا از قدرت‌هایی استفاده کند که بچه‌اش نمی‌توانست از پس آن بربیاید. البته، این در مورد انواع دیگری از Nen که کاربردهای باورنکردنی قدرتمندی نیز دارند صحبت نمی کند.

۹-Sailor Moon: Eternal Sailor Moon

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

Sailor Moon در طول سال ها شکل های مختلفی به خود گرفته است – لیستی که با در نظر گرفتن همه انیمه ها، فیلم ها، مانگا و موارد دیگر پیچیده شده است! تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، قوی ترین شکل اوساگی تسوکینو امروزی، ماه ملوان ابدی است. او با فریاد “ماه ابدی، آرایش کن!” اوساگی تنها زمانی می تواند این توانایی را به دست آورد که تمامی محافظان ملوان درونی و بیرونی قدرت خود را به او بدهند.

 شایان ذکر است که Sailor Cosmos و Neo-Queen Serenity ممکن است حتی از Eternal Sailor Moon قدرتمندتر باشند. آنها هر دو نسخه های قدیمی Sailor Moon از آینده هستند، به این معنی که آنها همه کارهای Sailor Moon Eternal و بیشتر را می دانند. با این حال، Sailor Cosmos هرگز در نسخه‌های انیمه ظاهر نمی‌شود و Sailor Moon با افزایش سن به Neo-Queen Serenity تبدیل می‌شود، نه اینکه دقیقاً تغییر کند.

۸-Hellsing: Alucard's Baskerville Familiar

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

دگرگونی در Hellsing بسیار باورنکردنی است، اما او هنوز از قدرت عظیم آلوکارد فاصله دارد. این به او برتری نسبت به هر دشمنی می دهد که در Hellsing ملاقات می کند.

اساسا، توانایی خون آشام آلوکارد به او اجازه می دهد تا توانایی های آشنایان خاصی را احضار کند، از جمله یک سگ شکاری معروف که همه ما می شناسیم و دوستش داریم. بله، ما در مورد سگ معروف باسکرویل صحبت می کنیم که به Alucard اجازه می دهد تا قدرت هیولایی را که کابوس هر کسی است… برای کوتاه ترین زمان، تا زمانی که از بین برود، هدایت کند.

۷-Attack On Titan: Titan Shifting

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

انیمه Attack On Titan پس از انتشار، جهان را به شدت فرا گرفت و با اولین اپیزود خود به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و هر فردی را که در این قسمت سرمایه گذاری کرده بود را به خود جلب کرد، همراه با پایانی که واقعاً به تمام معنا دلخراش است. .

دگرگونی‌های تایتان که در این مجموعه به نمایش گذاشته شده‌اند، چیزی جز تماشایی نیستند، و به افراد عادی اجازه می‌دهند تا به برخی از با ابهت‌ترین موجودات تبدیل شوند که هر چیزی و هر چیزی را که در مسیرشان وجود دارد، هدر می‌دهند.

۶-My Hero Academia: One For All

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

تعداد بسیار کمی از شخصیت‌های انیمه را می‌توان به طور جدی با سوپرمن مقایسه کرد، اما All Might در دوران اوج خود قطعاً در این زمینه مدعی است. ما این را به این دلیل می گوییم که All Might قادر به شاهکارهای مافوق بشری است – حداقل در دوران اوج خود با One For All Quirk. سطح قدرتی که این شخص می‌تواند با مشت‌هایش ایجاد کند بسیار زیاد است. One For All یک ویژگی عجیب و غریب است که می‌تواند به دیگران منتقل شود، تا زمانی که میزبان فعلی رضایت دهد. در اصل توسط All For One، آنتاگونیست سریال، که آن را به برادرش، یویچی، مجبور کرد، ساخته شد. با این حال، این تنها چیزی است که می تواند در برابر All For One بایستد، زیرا برخلاف سایر کویرک ها، او نمی تواند آن را به زور بگیرد. One For All اساساً به میزبان خود اجازه می دهد تا قدرت را ذخیره کند و توانایی هایی را که قبلاً داشتند افزایش دهد.

۵-Gurren Lagann: Tengen Toppa Gurren Lagann

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

عنوان Gurren Lagann یکی از محبوب ترین فرنچایزهای تمام دوران است و دلیل خوبی هم دارد. واقعیت این است که این نمایش حفره‌ای به شکل مکانیکی را پر می‌کند که بیشتر مردم پس از چشیدن طعم این ژانر در زندگی خود ایجاد می‌کنند.

شکل Tengen Toppa Gurren Lagann را مثال بزنید که قوی ترین Gurren Lagann موجود است. این می‌تواند کهکشان‌های عجیب و غریبی را پرتاب کند که انگار چیزی نیست، که مطمئناً آن را بالاتر از بقیه ماشین‌های موجود در انیمیشن‌ها قرار می‌دهد.

۴-JoJo's Bizarre Adventure: The Ultimate Being

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

ماجراجویی عجیب جوجو مجموعه ای از دگرگونی ها و ابرقدرت ها را به نمایش می گذارد. با این حال، تحولی که در نیمه دوم رخ می دهد،تماشایی است.

با فریب دادن آلمانی ها و استفاده از پرتوهای نور آنها برای تقویت سنگ سرخ آجا، کارس به موجود نهایی تبدیل می شود و اساساً او را به یک خدا تبدیل می کند. قدرت او به قدری شدید است که تنها راهی که یوسف می توانست از او مراقبت کند استفاده از مغزش به جای مغزش بود.

۳-Naruto: Six Paths Sage Mode

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

البته، نمی‌توانیم در مورد ناروتو صحبت کنیم و به حالت Six Paths Sage اشاره نکنیم، که – تا حد زیادی – یکی از قوی‌ترین حالت‌هایی است که هر کسی در ناروتو به آن دسترسی داشته است. واقعیت این است که هر کسی که آرزوی عظیمی داشته قدرت در پایان روز به دنبال این دگرگونی بود و اساساً آنها را به شکل خام و پیچیده ای از هاگورومو اوتسوتسوکی تبدیل کرد.

۲-Akira: Tetsuo Shima Becoming God

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

تحول های تاریخ انیمه ها

آکیرا یکی از انیمه های شاخص تمام دوران است که این سبک از انیمیشن را بر روی نقشه غرب قرار داده است، اگر نگوییم موج محبوبیت انیمیشن های شرقی در نیمکره غربی را تسهیل می کند.

نام این نمایش برگرفته از یک esper قدرتمند است که در Tetsuo Shima جاسازی شده است. وقایع حاصل که واقعاً گاهی ذهن شما را منفجر می‌کنند، زیرا تتسو دائماً قدرتش را افزایش می‌دهد تا زمانی که به معنای واقعی کلمه به خدا تبدیل می‌شود تا یک جهان جایگزین.

۱-Dragon Ball: Ultra Instinct

معرفی قوی ترین تحول های تاریخ انیمه ها

تحول های تاریخ انیمه ها

سطح قدرتی که در Dragon Ball به نمایش گذاشته شده، مایل ها جلوتر از اکثر نمایش های انیمیشن در این لیست است. Ultra Instinct جدیدترین تحول شگفت انگیزی است که در این سری به نمایش گذاشته شده است.

فرم Ultra Instinct که نزدیک پایان Dragon Ball Super ظاهر می شود، اساساً یک فرم ضد حمله خداگونه است که می تواند حملات را پیش بینی کرده و به راحتی با آنها مقابله کند. این یک فرم قدرتمند است که فقط یک بار در سریال نشان داده می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *