۰

آیا جان ویک ۵ ساخته خواهد شد؟

جان ویک 5

آیا جان ویک ۵ ساخته خواهد شد؟

اگر تا پایان فیلم پیش برویم، قطعاً خیر. از این گذشته، ویک در دوئل خود با کین به شدت مجروح می شود، ما او را پس از یادآوری همسرش می بینیم که در حال وداع کردن وینستون و بووری کینگ در حالی که بالای سنگ قبر او ایستاده اند، با او خداحافظی می کنند. برای تفسیر این سرنخ ها لازم نیست که یک محقق فیلم باشید – جان ویک مرده است.
درسته؟
خوب، در حالی که به نظر می رسد قطعاً این مفهوم باشد، چاد استاهلسکی کارگردان به احتمال ساخت پنجمین فیلم «جان ویک» اشاره کرده است. او به پادکست پشت پرده هالیوود ریپورتر گفت: «برای آنها بسیار متملق است که برگردند و می‌دانید، می‌گویند «ما بیشتر می‌خواهیم» و این فقط یک پول نقد نیست. “مشروع است که مخاطب بیشتر می‌خواهد. من فکر می‌کنم همه ما به آن کمی زمان نیاز داریم تا به “چگونه” بپردازیم.

جان ویک 5

آیا جان ویک ۵ ساخته خواهد شد؟

بیایید ببینیم بعدا چه میشود. اگر من و کیانو، چند ماه دیگر، دوباره در یک ویسکی بار در ژاپن بنشینیم و بگوییم، “بله، ما هرگز یکی دیگر از آن ها را انجام نخواهیم داد” و سپس ناگهان برویم، “آره”. اما من یک ایده گرفتم، ما آماده آن هستیم.

بنابراین به نظر می رسد که کیانو ریوز بتواند نقش نمادین خود را در آینده بازی کند. اما اگر نه، «فصل ۴» یک پایان عالی برای قاتل دارد. صرف نظر از اینکه فیلم دیگری با بازی جان ویک داشته باشیم یا نه، ما هنوز چیزهای زیادی برای کشف در این دنیا داریم، زیرا در حال دریافت یک سری پیش درآمد «قاره» و یک فیلم اسپین آف با بازی آنا د آرماس با عنوان «بالرین» هستیم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *