۰

بزرگترین متحد جان ویک دلیل خوبی برای حمایت از او دارد

جان ویک

جان ویک

بزرگترین متحدی که جان ویک در سرتاسر فرانچایز فیلمش دارد، دلیل خوبی برای حمایت از او دارد که در سری کمیک پیش درآمد جان ویک برای طرفداران توضیح داده شد. شارون دربان در شعبه نیویورک سیتی هتل کانتیننتال است و او همچنین بزرگترین متحد جان ویک است. در طول فیلم ها، شارون پیوسته تمام تلاش خود را برای کمک به جان ویک انجام می دهد. در حالی که فیلم‌ها توضیح نمی‌دهند که چرا شارون چنین علاقه‌ای به جان دارد، سری کمیک پیش درآمد دقیقاً توضیح می‌دهد که چرا نگهبان وفادار این هتل به جان ویک وفادار است؟

در مجموعه کمیک محدود جان ویک توسط Greg Pak و Giovanni Velletta، به طرفداران نگاهی اجمالی به زندگی جان ویک قبل از اتفاقات اولین فیلمش به همراه منشاء برخی از مهم‌ترین روابطش می‌دهند. در طول کمیک، جان ویک در یک ماموریت شخصی برای کشتن گروهی از اعضای باند مسئول تخریب شهر دوران کودکی جان و کشتن بیش از پنجاه تماشاگر بی گناه است. در حالی که او در حال تعقیب اهداف خود است، جان ویک به یک آشنای قدیمی برخورد می کند که خیلی زود به بزرگترین متحد او تبدیل می شود.

در حالی که در هتلی اقامت دارد، جان ویک به بیرون از پنجره نگاه می کند تا شارون را در اتاق روبروی اش ببیند که او نیز درحال نگاه به جان است. لحظاتی بعد، گروهی از قاتلان مسلح وارد اتاق شارون شدند و او را زیر اسلحه نگه داشتند. جان ویک بدون تردید از پنجره‌اش می‌پرد و وارد اتاق شارون می‌شود و تک تک افراد مسلحی را که شارون را تهدید می‌کردند می‌کشد و جان دربان را در این فرآیند نجات می‌دهد. از آن لحظه به بعد، شارون یک بدهی مادام العمر به جان ویک بدهکار بود که هر بار که جان به کمک اضافی نیاز داشت، به او کمک می کرد.

جان ویک

در حالی که شارون در اولین فیلم جان ویک معرفی شد، تا قبل از اینکه جان ویک: فصل ۲ به یک متحد شخصی ارزشمند تبدیل شد. شارون به جان می گوید که کانتیننتال به حیوانات خانگی رسیدگی نمی کند، اما خوشحال می شود که شخصاً مسئولیت مراقبت سگ جان را بر عهده بگیرد. در فیلم سوم، شارون در نهایت دین خود را به جان ادا می کند و جان او را نجات می دهد. پس از اینکه جان تکفیر شد، توسط قاتلان از سراسر جهان تعقیب می شود. جان در حالی که برای جان خود می دود، به سختی خود را به زمین های کانتیننتال می رساند، و حتی با وجود اینکه هتل دیگر او را نمی پذیرد، شارون تمام تلاش خود را می کند تا قاتلان را از کشتن جان باز دارد. شارون پس از نجات جان در سری کتاب های کمیک پیش درآمد جان ویک، به بزرگترین متحد او تبدیل شد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *