۰

راهنمای کارهایی که باید اول در Elden Ring Shadow of the Erdtree انجام دهید

راهنمای کارهایی که باید اول در Elden Ring Shadow of the Erdtree انجام دهید

هنگامی که Shadow of the Erdtree را شروع می کنید، ممکن است کمی احساس گمراهی کنید. محتوای زیادی در بسته الحاقی الدن رینگ وجود دارد و اینکه ندانید چه کاری باید انجام دهید یا اینکه چیزی را از دست داده اید، می تواند دلهره آور باشد. مناطق و انواع موجودات جدید زیادی در قلمرو سایه در انتظار شما هستند.

این راهنما به شما در مورد کارهایی که باید اول در Shadow of the Erdtree انجام دهید، نکاتی را ارائه می دهد، از جستجو برای قطعات نقشه و آیتم هایی که سفر شما را (حداقل کمی) آسان می کند تا دشمنانی که باید از آنها اجتناب کنید. در ادامه کنترل امجی همراه باشید.

فهرست مطالب

از سیستم ارتقاء جدید استفاده کنید

علاوه بر مکانیزم معمولی استفاده از رون (پول شما) برای افزایش تک تک ویژگی‌های دلخواه، Shadow of the Erdtree دارای یک سیستم جدید است که در آن می‌توانید شخصیت و Spirit Ashes خود را قوی‌تر کنید.

برای انجام این کار، باید Scadutree Fragments و Revered Spirit Ashes را پیدا کنید. اینها کلکسیون‌های منحصربه‌فردی هستند که در سراسر مناطق جدید در DLC پیدا خواهید کرد. اکثر Scadutree Fragments را زمانی پیدا می‌کنید که مکان‌های لطف جدید را کشف می‌کنید، اما آن‌ها همچنین می‌توانند در جسدهای خاص و نزدیک مجسمه‌ها یافت شوند. از سوی دیگر، Revered Spirit Ashes فقط روی مجسمه‌ها در برخی مکان‌ها یافت می‌شود.

از گالم های کوره (Furnace Golem) وحشت داشته باشید

به محض شروع سفر خود در قلمرو سایه، موجودی عظیم‌الجثه از جنس حصیر را در یکی از مسیرهای اصلی مشاهده خواهید کرد. این موجود یک گولم کوره است و می‌تواند دشمنی فوق‌العاده سخت برای تازه‌کارها باشد. درست مانند نگهبان درخت در بازی اصلی، این دشمنی است که آماده است امیدهای شما را نابود کند و چندین بار صفحه “You Died” را به شما نشان دهد.

نکته جالب در مورد گولم‌های کوره این است که آن‌ها کاملاً اختیاری هستند و می‌توانید با دور شدن از منطقه‌شان با Torrent از آن‌ها اجتناب کنید (البته اگر شما را ببینند، همیشه مراقب پرتابه‌های دوربرد باشید). بنابراین در ساعات اولیه بازی نباید خیلی نگران آن‌ها باشید.

راهنمای کارهایی که باید اول در Elden Ring Shadow of the Erdtree انجام دهید

با این حال، در نهایت شما دوست دارید این غول‌ها را شکست دهید و برای انجام این کار، پاداش شیرینی دریافت خواهید کرد: Tearمنحصربه‌فرد برای Flask of Wondrous Physick شما. حالا چه کار باید کرد؟ همه این مبارزات یکسان نخواهند بود، زیرا برخی از گولم‌های کوره ویژگی‌هایی دارند که آنها را منحصر به فرد می‌کند، مانند پاهای زرهی، یا نزدیک زمین‌های مرتفعی خواهند بود که می‌توانید از آن‌ها بالا بروید.

برای گولم‌های معمولی که پاهایشان بیرون است، می‌توانید یک سلاح سنگین که سریع‌تر حالت دشمنان را می‌شکند، تجهیز کنید و چند بار به همان پا با حملات شارژ حمله کنید. پس از دو یا سه بار شکستن آن، غول کاملاً روی گل سقوط می‌کند و نماد خورشید خود را برای یک حمله حیاتی ویرانگر در معرض دید قرار می‌دهد.

راهنمای کارهایی که باید اول در Elden Ring Shadow of the Erdtree انجام دهید

در مورد حملات آن‌ها، می‌توانید با پریدن در زمان مناسب، چه سوار بر Torrent و چه پیاده، از امواج آتشین ضربه‌های گولم‌های کوره فرار کنید. سپس همیشه سعی کنید پشت سر آن‌ها باشید، زیرا اگر جلوی آن‌ها باشید، ممکن است سعی کنند شما را بگیرند یا با بازوهایشان به شما حمله کنند.

برای گولم‌هایی با پاهای محافظت‌شده، باید از طلسم‌هایی استفاده کنید که بتوانند به نماد صورت آن‌ها حمله کنند. اگر می‌توانید به زمین‌های مرتفع‌تر برسید و روی سبد آن‌ها قفل کنید، استفاده از Hefty Fire Pots یا Hefty Furnace Pots به آن‌ها آسیب قابل توجهی وارد می‌کند.

یاد بگیرید چگونه و کجا کاوش  کنید؟

مشابه بازی اصلی، اکتشاف هسته اصلی تجربه در Shadow of the Erdtree است. اما همچنین می‌تواند با چندین مسیر موجود از ابتدا و نشانه‌های چندان واضحی که دقیقاً به کجا بروید، کاملاً گیج‌کننده و خسته‌کننده باشد.

اگر می‌خواهید مستقیم به بخش‌های داستانی بروید، فقط نشانه‌هایی را که Needle Knight Leda و بقیه‌ی پیروان Miquella به شما می‌دهند، دنبال کنید. از محل لطف تقاطع سه راه (Three-Path Cross)، باید به سمت غرب به بلورات (Belurat) بروید. سپس به اسکادو آلتوس (Scadu Altus)، منطقه بعد از قلعه انسیس (از پلی که در شمال شرقی Site of Grace ذکر شده قرار دارد استفاده کنید) برسید و وارد (Shadow Keep) شوید.

دنبال کردن این نشانه‌ها شما را به باس‌های اصلی جدید و رویدادهای داستانی اصلی هدایت می‌کند. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که باس‌ها بسیار سرسخت هستند و اگر به اندازه کافی مهارت داشته باشید، می‌توانید محتوای اصلی DLC را در حدود ۱۵ ساعت تکمیل کنید. توصیه می‌کنیم پس از رفتن به بلورات یا حتی قبل از آن، تمام مناطق اطراف را کاوش کنید.

مناطق اختیاری مانند (Cerulean Coast)، (Charo’s Hidden Grave) و (Abyssal Woods) به غیر از کاوش در تمام گوشه و کنار (Gravesite Plains) و اسکادو آلتوس، باید برخی از توقف‌های بعدی شما باشند.

راهنمای کارهایی که باید اول در Elden Ring Shadow of the Erdtree انجام دهید

اگر تونل، غار و دخمه پیدا کردید، همیشه آن‌ها را امتحان کنید! دخمه‌هایی که نام دارند، معمولاً در انتها شما را به مناطق کاملاً جدید دیگری هدایت می‌کنند. همچنین می‌توانید مکان‌هایی با Sealed Spiritsprings پیدا کنید، که می‌توانید با جستجوی سنگ‌های درخشان در نزدیکی چشمه روح پوشیده شده، آن‌ها را آزاد کنید. استفاده از آن‌ها در حالی که سوار بر اسب خود هستید، شما را به مناطقی می‌رساند که بدون آن‌ها نمی‌توانستید به آن‌ها برسید.

از تجهیزات جدید استفاده کنید

خوشبختانه، این بسته الحاقی تعداد قابل توجهی سلاح، زره، جادو و موارد دیگر را برای شما به ارمغان می‌آورد، صرف نظر از ساختار و نوع بازیکنی که هستید. البته، همه سلاح‌ها و جادوهای جدید عالی نیستند و بیشتر آن‌ها سرگرم‌کننده‌تر از مفید بودن هستند، اما خب، واقعاً سرگرم‌کننده‌اند.

شما همچنین می‌توانید برخی از این موارد را خیلی زود در بازی به دست آورید. برای مثال، کاتانای بزرگ را می‌توان روی جسد موجود در دریاچه‌ای پیدا کرد که به احتمال زیاد اولین اژدهای شعله‌روح خود را در شمال Site of Grace تقاطع سه راه با آن مبارزه خواهید کرد. با شکست دادن لوگور، در جنگلی که درست در جنوب شرقی Site of Grace اولیه شما قرار دارد، می‌توانید پنجه وحش را پیدا کنید.

در مورد مجموعه‌های زره، می‌توانید با رفتن به سمت غرب از Site of Grace اولیه و پیدا کردن ورودی آرامگاهی، به سرعت ست (Blackgaol Set) را به دست آورید. در اینجا باید با باسی که این مجموعه را حمل می‌کند مبارزه کنید، که یکی از قابل دسترس‌ترین باس‌های DLC است.

برخی از طلسم‌ها مانند (Glintblade Trio) و (Heal From Afar) را به ترتیب با کاوش در قلعه انسیس و اسکادو آلتوس می‌توانید نسبتاً زود به دست آورید. همچنین، با پیدا کردن NPC به نام (Dryleaf Dane) در نزدیکی Site of Grace در خرابه‌های مورث، شرق از محل لطف تقاطع جاده‌ی اصلی در اسکادو آلتوس، می‌توانید سلاح جدید را به دست آورید. برای این کار باید حرکت (May The Best Win) را جلوی این شخصیت انجام دهید و سپس در مبارزه‌ای او را شکست دهید.

اگر چیزی پیدا کردید که به نظر جالب می‌رسد اما به دلیل محدودیت سطح شخصیت نمی‌توانید از آن استفاده کنید، همیشه به یاد داشته باشید که می‌توانید در بازی اصلی به Site of Grace رنالا بروید و شخصیت خود را بازنشانی کنید. برای این کار به اشک لاروال نیاز دارید که می‌توانید آن را در الدن رینگ اصلی و همچنین در بسته الحاقی پیدا کنید. این اشک‌ها را می‌توان در بوته‌های درخشانی که در قلمرو سایه پراکنده‌اند، مشاهده کرد.

همراه هم باشید

راهنمای کارهایی که باید اول در Elden Ring Shadow of the Erdtree انجام دهید

با هر NPCای که در مسیرتان پیدا می‌کنید سعی کنید صحبت کنید. نه تنها در مورد داستان پیچیده Shadow of the Erdtree و اتفاقاتی که برای میکائلا در حال رخ دادن است، چیزهای بیشتری یاد خواهید گرفت، بلکه فرصتی برای به دست آوردن متحدان جدید نیز خواهید داشت. شخصیت‌هایی مانند لِدا و ردمین فریا را می‌توان در برخی از سخت‌ترین مبارزات با باس احضار کرد تا به شما کمک کنند.

فراموش نکنید که با استفاده از سیستم همکاری در بازی، می توانید دوستان خود را نیز احضار کنید. به این ترتیب شما می توانید قلمرو سایه را با حداکثر دو دوست دیگر کاوش کنید.

منبع: IGN

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *