۰

چگونه می توان وارد دی ال سی Shadow of the Erdtree شد

چگونه می توان وارد دی ال سی Shadow of the Erdtree شد

چگونه می توان وارد دی ال سی Shadow of the Erdtree شد

ما می دانیم که برای شروع Shadow of the Erdtree، باید Mohg، Lord of Blood و Starscourge Radahn را شکست دهید. آن‌ها هر دو باس هایی چالش‌برانگیز با مراحل و نقاط ضعف منحصربه‌فرد هستند و به‌عنوان دروازه‌بان توسعه عمل می‌کنند. خوب، در اینجا نحوه شکست دادن Mohg، نگهبان ورودی گسترش، و شروع Shadow of the Erdtree آمده است!

آموزش ورود به Shadow of the Erdtree در بازی Elden ring

چگونه Mohg را شکست دهیم
موگ شهرت خود را به عنوان یکی از چالش برانگیزترین باس فایت ها در الدن رینگ به دست آورد. حملات متنوع او، که بسیاری از آنها آسیب منطقه‌ای از اثر یا خونریزی غیرقابل اجتناب دارند، برای بازیکنانی که ناآماده وارد میدان می‌شوند فاجعه‌بار است. با این حال، اگر از قبل برنامه‌ریزی کنید، خیلی زود با Mohg’s Great Rune و Remembrance of the Blood Lord همراه با دسترسی نامحدود به DLC خواهید دید!

فازهای موگ
باس Mohg دارای دو مرحله است که فاز اول برای بسیاری از بازیکنان به همان اندازه مشکل دوم است. در مرحله اول، فاز ۱، او نفرین خونی را به بازیکن وارد می‌کند – حداکثر سه نفر به طور همزمان – و سپس از آنها در فاز ۲ استفاده می‌کند تا سلامتی را از شما خارج کند در حالی که از طریق Bloodborne Ritual آسیب قابل توجهی به خونریزی وارد می‌کند.

خوشبختانه، در مرحله ۱، Mohg در درجه اول بر حملات فیزیکی استاندارد با سلاح انتخابی خود تمرکز می کند: یک Trident. قبل از اینکه مبارزه به طور جدی شروع شود، وقت خواهید داشت تا کمک را احضار کنید و فلاسک را برای مقابله با حملات خود بریزید.

در فاز ۲، Mohg با استفاده از آسیب خونریزی، به‌ویژه با Blood Curses و Bloodflame خود، تمام مراحل را از بین می‌برد. اگر مراقب نباشید، آسیب خونریزی {دمیج بلاد} بر شما غلبه خواهد کرد.

در آخر نباید نگران این باس فایت باشید با چند برابر امتحان کردن و مردن میتوانید حرکات MOHG را یاد بگیرید و راه تان را برای شروع ماجراجویی جدید هموار کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *