۰

انیمیشن‌هایی که در سال ۲۰۲۴ باید منتظر آنها باشید

انیمیشن‌ها با گذر زمان پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند. اگر دنبال‌کننده انیمیشن‌ها بوده‌ باشید متوجه تغییرات بسیار زیادی از گذشته تاکنون می‌شوید که این تغییرات شامل کیفیت تصویر، کیفیت صدا، نویسندگی داستان‌های آن و… می‌باشند.

کسانی که به انیمیشن‌ها علاقه‌مند هستند باید بدانند که انیمیشن‌هایی که در سال ۲۰۲۴ قرار است اکران شوند  شامل انیمیشن های جذابی هستند که نباید آنها را از دست دهید. بیشتر این انیمیشن‌ها دنباله‌ای از قسمت‌های قبلی انیمیشن‌های سال‌های گذشته است که پیشنهاد می‌کنم منتظر اکران این انیمیشن‌های هیجان‌انگیز بمانید و آنها را دنبال‌کنید. برای دانلود این انیمیشن ها نیز کافی است تا بعد از اکران آنها سری به بخش دانلود انیمیشن نماشات بزنید و تا به صورت رایگان بتوانید انیمیشن های روز را دانلود کنید.

در سال ۲۰۲۳ انیمیشن‌های بسیاری اکران شدند که قابل تقدیر بودند و مورد ستایش منتقدان قرار گرفتند. همچنین این انیمیشن‌ها موفق به دریافت جوایز متعددی شدند و اکثر آنها فروش جهانی باورنکردنی داشتند.

انیمیشن inside out 2 2024

صداپیشگی شخصیت اظطراب، به‌عهده بازیگر سریال (Stranger Things) مایا هاوک می‌باشد. همچنین پوستری جدید

انیمیشن‌هایی که در سال 2024 باید منتظر آنها باشید

از این انیمیشن را به‌نمایش گذاشته‌اند که نشان دهنده‌ی این است که به‌جز شخصیت اظطراب قرار است درآینده شاهد شخصیت‌های دیگری نیز باشیم. به تعدادی از بازیگرانی که در این انیمیشن به‌عنوان صداپیشه حضور دارند به نام‌های امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش نفرت و مایا هاوک در نقش اضطراب و… می‌توان اشاره کرد. این انیمیشن محصول مشترک کشور آمریکا و ژاپن می‌باشد که گفته شده‌است قسمت دوم آن در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ یعنی ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد.

انیمیشن inside out 2015 موفق به کسب جوایز متعددی شده‌است. قسمت اول این انیمیشن فروشی جهانی حدود ۸۵۸,۸ میلیون دلار داشته است. داستان انیمیشن درون و بیرون (Inside Out 2) 2  از این قرار است که دختری به نام رایلی همراه با خانواده‌اش زندگی می‌کند. رایلی در خال ورد به دوران بلوغ است اما با ورد به این دوران دچار احساسات عجیبی می‌شود که گویا احساس اظطراب او است و…

انیمیشن kung fu panda 4

انیمیشن‌هایی که در سال 2024 باید منتظر آنها باشید

خلاصه قسمت جدید این انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار یا همان پو را همراه با گروه پنجه آتشین در چین با همان رفتارها و اخلاق‌هایشان را مشاهده خواهیم کرد. پو و گروهش در قسمت جدید با چالش‌های بسیاری روبه‌رو خواهند شد که باید از پس این چالش ها نیز با سربلند عبور کنند و دشمنان خود را شکست دهند. این انیمیشن با عنوان پاندای کونگ فو کار (Kung Fu Panda 4) در ژانر کمدی و اکشن قرار است در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ یعنی ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ اکران شود. مایک میچل و استفانی استین کارگردانان این انیمیشن هستند.

این انیمیشن نخستین قسمت خود را در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد که تا به حال موفق به اکران سه قسمت شده‌است. همچنین این انیمیشن موفق به کسب فروش‌های باورنکردنی حدود ۱,۸ میلیارد دلاری و جوایز متعددی شده‌است. به‌طور کلی این انیمیشن یکی از انیمیشن‌های بسیار موفق است که گفته شده‌است که تا قسمت ششم نیز تولید خواهد‌شد. این انیمیشن تا‌کنون ۵ فیلم کوتاه، ۴ سریال و ۳ فیلم را تولید و منتشر کرده‌است. طرفداران و دنبال‌کنندگان این انیمیشن باید منتظر قسمت‌های جدید این انیمیشن هیجان‌انگیز و دیدنی بمانند.

انیمیشن sonic the hedgehog 3

انیمیشن‌هایی که در سال 2024 باید منتظر آنها باشید

انیمیشن سونیک خارپشت۳  (Sonic the Hedgehog 3) به کارگردانی جف فاولر  بوده و توسط شرکت پارامونت ساخته شده‌است. این انیمیشن محصول کشور آمریکا به ژانر اکشن و ماجراجویی در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ معادل ۳۰ آذر ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد. گفته شده‌است که روز اکران این انیمیشن، فیلم آواتار ۳ نیز اکران خواهد شد. متاسفانه اطلاعات و خلاصه این انیمیشن هنوز به خوبی منتشر نشده‌است.

انیمیشن despicable me 4

انیمیشن‌هایی که در سال 2024 باید منتظر آنها باشید

کریس رنو، کارگردان قسمت اول و دوم این انیمیشن برای قسمت چهارم بازگشت، او به همراه پاتریک دلاژ  به‌صورت‌ مشترک  کارگردانی این انیمیشن را به‌عهده گرفتند. فیلمنامه این انیمیشن را نیز مایک وایت خواهد نوشت. گفته شده‌است که این انیمیشن که محصول ایالات‌متحده آمریکا است، به ژانر ماجراجویی، کمدی و اکشن در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ مناشر خواهد شد. تهیه‌کنندگان این انیمیشن به‌عهده کریس ملداندری و بنیانگذار ایلومینیشن می‌باشد. متاسفانه اطلاعات زیادی از این انیمیشن با عنوان من نفرت‌انگیز ۴ (Despicable Me 4) هنوز منتشر نشده‌است اما انتظار می‌رود که قسمت چهارم این انیمیشن قوی و هیجان‌انگیز باشد.

انیمیشن The Garfield Movie 2024

انیمیشن‌هایی که در سال 2024 باید منتظر آنها باشید

این انیمیشن محصول کشور ایالات‌متحده آمریکا بوده که در ژانر کمدی و ماجراجویی در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۲۴ یعنی ۴ خرداد ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد. در این انیمیشن کودکی شکمو و بامزه را خواهید دید که به یک گربه نارنجی تبدیل می‌شود، او بعد از چندین سال‌ با پدر خود روبه‌رو می‌شود. انیمیشن گارفیلد۳  (The Garfield Movie 3) توسط شرکت سونی ساخته شده‌است. این انیمیشن به کارگردانی Mark Dindal  بوده و نویسندگی این انیمیشن به‌عهده دیوید رینولدز بوده‌است. کریس پرت،ساموئل ال. جکسون و… ازجمله هنرمندانی هستند که در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران