۰

گزینه ۶۰ FPS به بازی Red Dead Redemption 1 اضافه شد

آپدیت ۱.۰۳ در حال حاضر برای پورت جدید این عنوان جهان باز منتشر شده است، و بی سر و صدا یک گزینه ۶۰ FPS به بازی Red Dead Redemption 1 برای بازیکنان پلی استیشن ۵ را اضافه کرده است.

گزینه 60 FPS به بازی Red Dead Redemption 1

کسانی که امیدوار بودند Red Dead Redemption یک نسخه جدید مدرن را دریافت کند، مطمئناً آرزوی خود را به بهترین شکل ممکن به دست آوردند، با یک پورت نسبتاً معمولی از عنوان برای نینتندو سوییچ و PS4 در ماه آگوست منتشر شد. در مورد پورت که به بهبودهای بصری و فنی مربوط می شد، واقعاً چیز زیادی برای صحبت وجود نداشت، اگرچه راک استار اکنون یک ویژگی را اضافه کرده است که بسیاری از نبود آن ابراز تاسف کردند.

Red Dead Redemption اخیراً یک پچ جدید با به‌روزرسانی ۱.۰۳ منتشر کرده است که در مجموع یک پچ نسبتاً معمولی است و مانند دو پچ قبلی خود “رفع اشکالات عمومی، رفع پایداری و بهبودها” را به همراه دارد. با این حال، چیزی که Rockstar آن را تبلیغ نکرده یا حتی در یادداشت های پچ ذکر نکرده است، این واقعیت است که یک گزینه ۶۰ FPS نیز به آن اضافه شده است که به بازیکنان اجازه می دهد هر زمان که بخواهند آن را از طریق منوی بازی فعال کنند.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که این گزینه فقط از طریق سازگاری با نسخه قبلی روی PS5 در دسترس است، بنابراین باید دید که آیا بازیکنان PS4 و Switch به زودی امکانات مشابهی خواهند داشت یا خیر، هرچند حداقل، اکنون به عنوان یک گزینه در دسترس است.

البته، اخیراً پورت Red Dead Redemption برای کنسول‌های ایکس‌باکس منتشر نشده است، زیرا بازی اصلی همچنان بر روی Xbox One و Xbox Series X/S از طریق سازگاری با بازی های قدیمی قابل بازی است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *