۰

داستان بازی Sea of Stars

داستان بازی Sea of Stars

داستان بازی Sea of Stars

داستان بازی Sea of Stars

جنگجویان Solstice با اسامی Valere و Zale ماجراجویانی هستند که کنترل Eclipse Magic را در دست دارند. قدرت آن‌ها تنها جادویی است که می‌تواند به Dwellers هیولاهای ماورایی که توسط کیمیاگری خداگونه به نام Fleshmancer خلق شده‌اند، آسیب برساند. Valere و Zale در طول سفر به دوست دوران کودکی خود که یک آشپز جنگجو به نام Garl می‌باشد رسیده و هر سه در ادامه در کنار یک قاتل به نام Seraï و جنگجویان دیگری به اسامی Moirane و Erlina و Brugaves به Dwellwe of Woe حمله می‌کنند. Erlina و Brugaves پس از شکست دادن Dwellers به گروه خیانت کرده و فرقه‌ای را احضار می‌کنند که به Fleshmancer خدمت می‌کند و بقیه شرکای آن‌ها نیز از بقایای هیولا برای احیای Dweller of Strife استفاده می‌نمایند. پس از رسیدن به یک جای امن، Moirane به Valere و Zale می‌گوید که با Dweller قلعه در جزیره Mesa مقابله نمایند.

افراد برای غیرفعال کردن سپر محافظ اطراف جزیره Mesa به برجی می‌روند که در اقیانوس غوطه‌ور شده است و در داخل متوجه می‌شوند که این مکان، خانه یک کیمیاگر به نام Resh’an می‌باشد و از آن‌ها می‌خواهد ساعت شنی جادویی خود را بازیابی کنند. اتفاقات بازی نشان می‌دهند که Resh’an رقیب و همکار سابق Fleshmancer است که به او کمک کرده تا اکسیر حیات را خلق کند. اگرچه این معجون آن‌ها را جاودانه کرده ولی Fleshmancer به تدریج نسبت به مرگ‌ومیر موجودات دیگر حسادت می‌کرده و باعث بدبینی و انسان‌دوستی او شده است. پس از اینکه Fleshmancer برای گسترش هرج‌ومرج، Dwellers را ایجاد کرد، Resh’an نیز شروع به آموزش اولین جنگجویان Solstice کرد که جرقه درگیری بین کیمیاگران را در سراسر جهان‌های موازی بی‌شماری برانگیخته است. درگیری در هر جهان ادامه می‌یابد تا زمانی که Dwellers به موجوداتی آخرالزمانی به نام World Eaters تبدیل شوند یا جنگجویان Solstice قدرت کافی برای تبدیل شدن به خدایان نگهبان را به دست آورند.

افراد گروه ساعت شنی را پس گرفته و Resh’an موافقت می‌کند که در کنار آن‌ها بجنگد ولی به آن‌ها هشدار می‌دهد که نمی‌تواند با Dweller درگیر شود. افراد در ادامه سپر محافظ را از کار انداخته و Valere و Zale و Garl و Seraï با Dweller به مبارزه می‌پردازند. Seraï در آستانه باخت، ناامیدانه با ساعت شنی به Dweller حمله کرده و قدرت آن توجه Fleshmancer را به خود جلب می‌کند. کیمیاگر نیز Dweller و همدستان و Brugaves را به لانه خود فرستاده و Erlina را به عنوان ستوان خود منصوب می‌کند ولی قبل از رفتن، Garl را مجروح می‌کند. Resh’an نیز از قدرت خود برای افزایش موقت عمر Garl استفاده می‌کند. پس از مرگ Garl غول‌های آسمانی به افراد گروه اجازه می‌دهند تا برای تعقیب Fleshmancer از بین دنیاها عبور کند.

داستان بازی Sea of Stars

داستان بازی Sea of Stars

افراد گروه به یک سیاره پیشرفته و خانه Seraï می‌رسند. در واقع Seraï بین دنیاها سفر کرده تا جنگجویان Solstice را به خدمت بگیرد و بتوانند مردمش را از دست Fleshmancer آزاد کند. گروه در کنار یک روح باستانی به نام B’st که توسط Resh’an بدن جدیدی به او داده می‌شود، مبارزه می‌کنند و سپس با Fleshmancer در لانه‌اش روبرو می‌شوند. کیمیاگر فاش می‌کند که Erlina را به موجودی شیطانی تبدیل کرده و سپس به او دستور حمله می‌دهد. افراد گروه Erlina را شکست داده و برای نبرد با Fleshmancer آماده می‌شوند ولی Resh’an آن‌ها را متقاعد می‌کند که شکست را پذیرفته و هر دو کیمیاگر آنجا را ترک می‌کنند. Valere و Zale با اطلاع از نزدیک شدن یک World Eater قدرت کافی برای تبدیل شدن به خدایان نگهبان را به دست آورده و دوستان خود را ترک می‌کنند تا از جهان محافظت نمایند.

اگر بازیکن تعدادی آیتم‌های اختیاری به دست آورده باشد، یک پایان جایگزین را تجربه می‌کند. افراد گروه دستگاهی به نام Cronophage را پیدا می‌کنند که Resh’an به جا گذاشته و از آن برای سفر به گذشته و جلوگیری از مرگ Garl استفاده کرده است. آنها B’st را جایگزین Garl کرده و درست قبل از اینکه توسط Fleshmancer مورد حمله قرار گیرند، به شکل واقعی خود تغییر شکل می‌دهند. B’st که اکنون تغییر شکل یافته، از آن لحظه در طول همه رویدادها برای جلوگیری از پارادوکس زمانی، خود را شبیه Garl کرده بود. Garl در طول رویارویی با Fleshmancer او را تحریک می‌کند تا به جای Erlina با افراد گروه مبارزه کند ولی آن‌ها او را مجبور به عقب‌نشینی می‌کنند. Erlina در دنیایی دیگر ظاهر شده و دوباره با Brugaves که اکنون متحول شده، متحد می‌گردد. Valere و Zale نیز اکنون تبدیل به خدایان نگهبان شده و سالی یک بار برای ملاقات با Garl در روز تولدش بازمی‌گردند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

 

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *