۰

گیم پلی بازی Star Wars: Outlaws در مراسم یوبیسافت نمایش داده شد

گیم پلی بازی Star Wars: Outlaws

پس از موفقیت چشمگیر هر دو Star Wars Jedi: Fallen Order و Survivor، ما یک بازی تک نفره دیگر Star Wars را دریافت می کنیم. فقط این بار، به لطف Ubisoft که توسط Massive Entertainment توسعه داده شده است، Star Wars: Outlaws به عنوان اولین بازی جهان باز در این سری معرفی می شود و شب گذشته در نمایشگاه Xbox Games با سر و صدای زیادی رونمایی شد.

اکنون، تنها یک روز بعد، توسعه‌دهندگان نوع گیم‌پلی‌ای را که می‌توانیم در Outlaws انتظار داشته باشیم، نشان داده‌اند، و نسبت به دیگر بازی‌های این سری بسیار منحصربه‌فرد است. برخلاف سری جنگ ستارگان جدای ، Outlaws بر روی مبارزات سوم شخص تمرکز می کند و از محیط های جهان باز خود نهایت استفاده را می کند. حتی به شما این امکان را می دهد که آن موجود کوچکی که شما را دنبال می کند کنترل کنید، زیرا او به شما کمک می کند آیتم ها را پیدا کنید و با دشمنان مبارزه کنید.

گیم پلی بازی Star Wars: Outlaws

گیم پلی بازی Star Wars: Outlaws

این نگاه گسترده به گیم‌پلی از رویداد Ubisoft Forward امشب و به دنبال نمایشگاه بازی‌های Xbox دیروز می‌آید. همانطور که در تریلر زیر مشاهده می‌کنید، Star Wars: Outlaws در حال حاضر به‌طور باورنکردنی از نظر توسعه جلوتر است، علی‌رغم اینکه دیروز فاش شد، و نشان می‌دهد که برای انتشار برنامه‌ریزی شده در سال ۲۰۲۴ قرار دارد.

ما هنوز تاریخ خاصی برای انتشار Star Wars: Outlaws نداریم، اما برای زمانی در سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.این بازی بر روی PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد و ظاهراً به طور کلی از Nintendo Switch و آخرین نسل حذف شده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *