۰

بازی Assassin’s Creed Nexus برای واقعیت مجازی VR معرفی شد

بازی Assassin’s Creed Nexus

Assassin’s Creed به سمت واقعیت مجازی می رود. در رویداد Ubisoft Forward خود، ناشر از Assassin’s Creed Nexus رونمایی کرد که برای Meta Quest 2 و ۳ عرضه می شود (تعطیلات ۲۰۲۳ راه اندازی می شود) و اولین بازی از این سری خواهد بود که دیدگاه اول شخص را به بازیکنان ارائه می دهد.

این بازی در نوع خود بهترین موفقیت خواهد بود و به بازیکنان اجازه می‌دهد نقش سه شخصیت مختلف از بازی‌های گذشته AC – اتزیو، کاساندرا و کانر – را ایفا کنند تا بتوانند «داستان‌های ناگفته» را که در سه دوره زمانی مختلف اتفاق می‌افتد، کشف کنند. بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا حرکات کلاسیک AC را انجام دهند تا بتوانند کشتن را انجام دهند و به طور طبیعی‌تر از سلاح‌های مختلف و مرگبار خود استفاده کنند. به عنوان مثال، از روی شانه خود برای گرفتن یک کمان یا یک حرکت ظریف مچ دست برای باز کردن هیدن بلید استفاده کنید. همچنین می‌توانید جهش نام آشنا بازی را انجام دهید، که در VR کمی وحشتناک به نظر می‌رسد.

Nexus به عنوان بخشی از تلاش بزرگ یوبی‌سافت برای گسترش Assassin’s Creed، که شامل Mirage امسال، و همچنین اسپین‌آف موبایل و عنوانی آینده در ژاپن دوره فئودالی است، ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *