۰

داستان بازی Cult of The Lamb

داستان بازی Cult of The Lamb

داستان بازی Cult of The Lamb

داستان بازی Cult of The Lamb

در سرزمین «پیامبران دروغین» یک بره با نام Lambert که ظاهراً آخرین نوع آن‌هاست، در برابر چهار اسقف با اسامی Leshy و Heket و Kallamar و Shamura قربانی شده و پس از مرگ، او را نزد یک خدای زنجیرشده به نام The One Who Waits می‌برند که به بره یک تاج اهریمنی داده و او را مأمور می‌کند تا فرقه‌ای با نام خود راه اندازی کرده و با کشتن و زنده کردن مجدد هر یک از اسقف‌ها، آن‌ها را از طرز فکر شیطانی خودشان آزاد نماید.

پس از زنده شدن بره توسط The One Who Waits او به کمک یک پیشرو با نام Ratau در خرابه‌های یک معبد، مستقر شده و شروع به ایجاد فرقه می‌کند تا بتواند چهار اسقف را شکست دهد. او پس از شکست دادن آن‌ها، فرقه خود را با پیروان چهار اسقف گسترش داده و نفوذ خود را نیز افزایش می‌دهد. با مرگ هر اسقف، یکی از چهار زنجیری که The One Who Waits را نگه می‌دارد، پاره شده و در نهایت باعث آزاد شدن او می‌گردد.

مدتی بعد The One Who Waits به بره اطلاع می‌دهد که چهار اسقف به او خیانت کرده‌اند. سپس بره را زندانی کرده و می‌گوید که قصد دارد در نهایت بر این فرقه و کل جهان حکومت کند تا آن‌ها را به دلخواه بازسازی نماید. با این حال بره با Shamura روبرو می‌شود که او هویت The One Who Waits را با نام Narinder فاش می‌کند. Shamura به بره اطلاع می‌دهد که نه تنها Narinder پنجمین اسقف بوده، بلکه برادر آن‌ها نیز می‌باشد که بر قلمرو «مرگ» حکومت می‌کرد. او چندین هزار سال قبل تبدیل به یک اسقف جاه‌طلب شده و Shamura سعی کرده بود با آموزش‌های متفاوت، ایده‌های او را تغییر دهد ولی این آموزش‌ها جوابگو نبودند و با طغیان Narinder بقیه اسقف‌ها تصمیم گرفتند او را زندانی کنند. قبل از نبرد نهایی Shamura به بره هشدار می‌دهد که وقتی همه اسقف‌ها کشته شدند Narinder به دنبال آن‌ها خواهد آمد.

داستان بازی Cult of The Lamb

داستان بازی Cult of The Lamb

پس از این‌که Shamura توسط بره شکست می‌خورد Narinder به بره دستور می‌دهد تا او را در قلمرو «مرگ» ملاقات کند تا تاج اهریمنی را بازگرداند و به نام او قربانی شود که بره با کمک پیروان خود، دروازه نهایی را باز کرده و با او روبرو می‌شود. Narinder به بره دستور می‌دهد که در مقابل پیروان خود زانو زده و قربانی شود تا او بتواند تاج خود را پس گرفته و جایگاه خود را به عنوان خدای جهان به دست آورد. اکنون به بازیکن این امکان داده می‌شود که خود را قربانی کرده و یا این پیشنهاد را رد کند.

اگر بازیکن این پیشنهاد را بپذیرد Narinder آزاد شده و بازی پس از کشته شدن بره به پایان می‌رسد.

اگر بازیکن این پیشنهاد را رد کند، نبرد نهایی بین بره و Narinder صورت گرفته و بره پیروز می‌شود. سپس Narinder تغییر شکل داده و به موجودی قدرتمندتر تبدیل می‌شود. سپس بره دوباره او را شکست می‌دهد که قدرت Narinder سلب شده و به بازیکن این امکان داده می‌شود که از او چشم‌پوشی کند یا او را بکشد. اگر بازیکن تصمیم بگیرد Narinder را بکشد، او قبل از مرگ می‌گوید که بره هیچ تفاوتی با او ندارد ولی اگر بازیکن بخواهد از او چشم‌پوشی کند Narinder به عنوان یک پیرو جاودانه به فرقه خدمت خواهد کرد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *