۰

دوره آموزش فتوشاپ برای مدیران سایت

دوره آموزش فتوشاپ برای مدیران سایت

دوره آموزش فتوشاپ برای مدیران سایت

مشاهده دوره آموزش فتوشاپ برای مدیران سایت

چرا باید به عنوان مدیرسایت فتوشاپ یاد بگیریم؟

این موضوع را با یک مثال ساده توضیح می‌دهم، ساعت ۹ شب است و شما تصمیم دارید یک محصول یا دسته‌ای از محصولات را در تخفیف ویژه قرار دهید تا نرخ تبدیل سایت را بررسی کنید، اولین چیزی که احتیاج دارید چیست؟ یک اسلایدر تخفیف؟ یک بنر برای کنار سایت؟ یک پست و استوری؟ بله همه را نیاز دارید و کی باید آنرا انجام دهد؟ گرافیست! پس تا صبح صبر کنید و در میان مشغله‌های فردا اگر هنوز یادتان بود که دیشب می‌خواستید چه کنید به گرافیست پیام بدید و اگر او در دسترس بود و سرش خلوت بود کار شما را روز بعدی تحویل دهد و دیگه سرد شده‌اید… باشد فرصتی دیگر این تحلیل را انجام می‌دهم امشب خیلی خسته هستم.

مثال بالا و مشکلات مالی دو دلیل اصلی بود که من را مجبور کرد فتوشاپ را یاد بگیرم، اما هرگز تصمیم نداشتم یک گرافیست حرفه‌ای بشوم و یا طرح‌های سه‌بعدی بسازم، بلکه هدف من این بود که کارهایی که به ذهن‌ام می‌رسد منتظر طراحی گرافیست نماند و مشکل بعدی در ابتدای کار مسئله مالی هم بود، برای طراحی یک بنر یا اسلایدر باید هزینه زیادی پرداخت می‌کردم و اگر هر روز می‌خواستم در اینستاگرام فعالیت کنم بهتر بود یک گرافیست را استخدام کنم تا اینکه بخواهم دورکاری ادامه بدهم، زیرا هزینه و زمان زیادی را به این شکل از دست می‌دادم.

دوره آموزش فتوشاپ برای مدیران سایت

در این دوره دقیقا چه چیزی آموزش داده می شود؟

فکر می‌کنم بهترین پاسخی که می‌توانم به این سوال بدهم این باشد که، آموزش ابتدایی فتوشاپ از صفر تا حدی که بتوان یک اسلایدر، بنر یا پست و استوری‌های اینستاگرام را خودمان طراحی کنیم. اما خوب قطعا سوال بعدی این است که اینها می‌تواند خیلی ساده یا خیلی حرفه‌ای طراحی شوند و من نمی‌دانم این دوره تا چقدر پیش رفته است؟ پاسخ آنرا با قراردادن عکس‌های نهایی طراحی شده در این دوره به شما می‌دهم.

اینها عکس‌هایی هستند که در طول ساخت این دوره طراحی کرده‌ام، اگر می‌توانید تا این حد طراحی با فتوشاپ انجام دهید، این دوره برای شما مفید نخواهد بود، اما اگر طرح‌های زیر برای شما جالب است و دوست دارید بدانید عکس‌های ابتدایی آنرا چطور پیدا کردم و در نهایت چگونه به اینجا رسیده است و نسخه بهینه برای وب را در زیر قرار داده‌ام، این دوره برای شما مناسب است.

آیا این دوره تمام شده یا آپدیت می‌شود؟

قطعا بله آپدیت می‌شود! زمانی که این دوره را ساختم به یادگیری بیشتر فتوشاپ علاقه‌مند شدم اما بازهم تاکید می‌کنم در حد نیاز یک مدیرسایت نه بیشتر! قرار نیست گرافیست باشیم، برای ساخت طرح‌های  بهتر، تجربه‌های بعدی را نیز به صورت آپدیت‌های رایگان روی همین دوره برای شما منتشر خواهم کرد.

البته شاید شما هم درخواست‌هایی داشته باشید، مثل طراحی یک پست اینستاگرام محصول یا اسلایدر ویژه یک رویداد خاص، آنجا هم می‌توانم این آموزش‌ها را به این دوره اضافه کنم.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *