۰

دوره جامع بازاریابی در اینستاگرام

دوره جامع بازاریابی در اینستاگرام

دوره جامع بازاریابی در اینستاگرام

اینستاگرام یک اپلیکیشن پرمخاطب و بسیار جذاب است که در چند سال اخیر درآمدهای بسیار زیادی فقط با ساخت یک صفحه در آن توسط ایرانیان کسب شده است! تقریبا اکثر کسب‌و‌کارهای فعال از اینستاگرام برای افزایش فروش و ارتباط با مخاطبین خود استفاده می‌کنند.

اگر شما الان که در حال خواندن این متن هستید از اینستاگرام درآمد مشخص و قابل قبولی دارید یعنی از این بازار بزرگ بهره‌مند هستید اما اگر درآمد مشخصی از سمت کاربران اینستاگرام ندارید این به معنی از دست دادن یک بازار بزرگ ۳۰ میلیون نفری و درآمدهای بسیار قابل توجه آن است!

یک نگرش اشتباه که در همه دوره‌های مدیروب به آن تاکید داریم تمرکز روی موارد بی اهمیت مانند تعداد فالوور یا لایک…به جای تمرکز روی درآمد است، که این درآمد یا از خود صفحه شما مستقیم ایجاد می‌شود و یا از طریق بازاریابی در اینستاگرام فروش سایت‌تان را افزایش می‌دهد.

موفقیت در اینستاگرام کار آسانی نیست!

راهکارهای ساده و تئوری که معمولا با جمع‌آوری دانش و اطلاعات سطحی منتشر شده در وب ارائه می‌شود، معمولا با عنوان‌های فریبنده سعی درفروش یک دوره دارند! اما واقعیت چیز دیگری است. موفقیت یک صفحه تجاری در اینستاگرام کار ساده‌ای نیست و نیاز به فعالیت مستمر و هدفمند دارد که در زمان کوتاه متوقف نشود. اما وقتی شما یک صفحه پرمخاطب دارید فقط با انتشار یک استوری به خواسته مدنظر خود خواهید رسید و این یک تجربه بسیار لذت‌بخش است. 

بازاریابی در اینستاگرام رایگان است:

شما برای فروش در اینستاگرام هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید جز زمان! اگر بخواهید همه موارد را با سعی و خطا متوجه شوید زمان زیادی را از دست خواهید داد! همه مطالب گفته شده در این دوره از سعی و خطا عبور کرده است و روش ۱۰۰٪ کاربردی و نتیجه بخش نهایی آموزش داده می‌شود.

شکایات همیشگی از دوره‌های بازاریابی در اینستاگرام

اینستاگرام که دیگه آموزش نمی‌خواد

اینستاگرام فقط یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو نیست! وقتی یک پیج برای درآمدزایی ایجاد شود همه چیز متفاوت خواهد بود! فقط رعایت کردن چند نکته اولیه که در دوره آموزش داده خواهد شد مستقیم روی درآمد و تعداد دنبال کنندگان شما تاثیر خواهد گذاشت.

نکته مهمتر اینکه همه موارد گفته شده در دوره بر اساس تجربه پیاده سازی در صفحات اینستاگرام خود مدیروب و شرکت‌هایی که مشاور آنها مدیروب بوده است جمع‌آوری شده است و جالب اینکه اکثر مدیران شرکت‌ها نیز در ابتدا همین سوال که مگه اینستاگرام نیاز به آموزش و انجام کارهای تخصصی دارد را مطرح می‌کنند ولی بعد گذشت مدتی و دیدن نتایج نهایی، یکی از مهمترین بخش‌های بازاریابی خود را اینستاگرام در نظر می‌گیرند.

اینستاگرام جای فروش نیست جای تفریحه

تعداد فروشگاه‌ها و نیاز بالای کاربران اینستاگرام به خرید از صفحات اینستاگرام باعث شد بخش فروشگاه به این اپلیکیشن اضافه شود! بر خلاف نگاه قالب که اینستاگرام محل فروش نیست! واقعیت کامل برعکس این موضوع است و امروز می‌توان گفت تعداد قابل توجه و بسیار زیادی فروشگاه و خریدار در اینستاگرام هستند!

با توجه به همین موضوع حضور در محیطی که خریداران زیادی از آن بازدید می‌کنند به صورت حرفه‌ای و با رعایت اصول گفته شده در این دوره، می‌تواند از همان اوایل کار برای شما درآمد پایداری را ایجاد کند.

همه دوره‌ها میخوان بگن چطوری پست بزار

اکثر دوره‌های آموزشی در ایران ترجمه شده یک دوره انگلیسی و یا با جمع‌آوری اطاعات رایگان از محیط وب ساخته می‌شوند! به شما تضمین می‌دهم این دوره بر اساس تجربه و اطلاعات کسب شده من طراحی و پیاده سازی شده است و انجام هرکدام از موارد گفته شده باید درآمد شما از طریق پیج اینستاگرام را افزایش دهد.

نحوه انتشار یک پست مهم است اما همه چیز نیست! اینکه شما پستی منتشر کنید که منجر به ایجاد فروش شود اصول متفاوتی دارد که فقط با تجربه می‌توان به آن دست یافت و این مورد یکی از بخش های همین دوره است.

دوره جامع بازاریابی در اینستاگرام

یه پست و استوری گذاشتن که دیگه آموزش نمیخواد

برخی از افرادی که برای مشاوره و افزایش فروش به ما مراجعه می‌کنند اینستاگرام فعال دارند که هر روز پست و استوری هم در آن منتشر می‌کنند اما درآمدی از اینستاگرام ندارند! هیمنجاست که نیاز به یادگیری موارد بیشتر مهم می‌شود. با انجام دادن نکات کاربردی می‌توان همان پیج را به درآمد رساند و کاری کرد تا تعداد سفارشات همان مجموعه از طریق اینستاگرام افزایش پیدا کند.

من فروش خوبی دارم اینستاگرام لازم ندارم

اینستاگرام یک منبع فروش کاملا متفاوت از کانال‌های فروش دیگر در کسب و کار است، جنس مخاطبان اینستاگرام متفاوت است و زمانی که شما بتوانید در صفحه اینستاگرام اعتماد دنبال‌کنندگان را بدست آورید به راحتی می‌توانید پیوسته فروش ایجاد کنید.

نکته مهمتر این است که شما به هر طریق دیگری که فروش خوبی دارید قطعا هزینه بازاریابی هم دارید، اما اینستاگرام رایگان است و می‌تواند برای شما بدون هزینه فروش ایجاد کند.

کسانی که در اینستاگرام هستند پول خرج نمی‌کنند

اتفاقا کاملا برعکس! خیلی هم خوب این کار را می‌کنند!‌ علت پاسخ دادن با قطعیت بالا به این سوال این است که بارها خودم درآمدهای فوق‌العاده افرادی که فقط با یک صفحه در اینستاگرام بازاریابی می‌کنند را دیده‌ام.

فضای اینستاگرام به گونه ‌ای است که اگر دنبال کنندگان صفحه شما به اعتماد واقعی به شما برسند که نحوه رسیده به آن نقطه نیز در این دوره آموزش داده شده است با خیال راحت از شما خرید می‌کنند و خیلی سریع اینستاگرام یک منبع جدی بازاریابی برای شما خواهد شد.

اینستاگرام جای فروش اجناس ارزان است

در اینستاگرام هم اجناس ارزان طرفدار دارند هم گران! من مجموعه ای را می‌شناسم که ارزان‌ترین کالای آنها ۸ میلیون تومان است و میانگین قیمت کالاهای آنها ۳۰ میلیون تومان و فقط از طریق اینستاگرام فروش خود را تامین می‌کنند.

همه نوع کاربری در اینستاگرام وجود دارد اما اگر شما دنبال افرادی هستید که کالای گرانی را به آنها ارائه کنید باید بدانید مسیر رشد صفحه خود را چگونه پیش ببرید تا به آن کاربران دست پیدا کنید.

مزیت‌های اختصاصی و قابل توجه این دوره:

مطالب ارائه شده در این دوره برای بر اساس تجربه جمع‌آوری و آموزش داده شده است و مخاطب آن را صاحبان کسب‌و‌کار‌اینترنتی در نظر گرفته‌ایم که کارهای بسیار زیادی مثل تولیدمحتوا، سئو‌سایت، بازاریابی‌اینترنتی و… دارند و کنار آنها با زمان کم تمایل به راه‌اندازی یک صفحه موفق در اینستاگرام دارند!

بنابراین از هرگونه اضافه‌گویی در این دوره اجتناب شده است و اصل موضوع به همراه نکات کلیدی و ترفندهای تجربی که معمولا با مثال‌های واقعی همراه است ارائه شده است.

کلیه مطالب دوره کاملا ساده و شفاف‌ ارائه خواهد شد و از کلمات سخت و پیچیده خبری نیست، همچنین هر ابزار و سرویسی که برای انجام موارد مطرح شده در دوره نیاز است در کنار محتوای دوره قرار داده شده است تا زمانی را برای جستجوی آن صرف نکنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که ایده‌ای برای راه اندازی یک صفحه در اینستاگرام دارند و می‌خواهد از پایه کار را اصولی اجرا کنند تا صفحه پرمخاطبی داشته باشند.
  • افرادی که یک وب‌سایت دارند و تمایل به راه‌اندازی یک صفحه موفق و بر اساس اصول تجربه شده در اینستاگرام برای افزایش فروش خود دارند.
  • افرادی که مدرس هستند و یا تخصص خاصی را ارائه می‌کنند و تمایل به پرسنال برندینگ برای خود از طریق اینستاگرام دارند.
  • شرکت‌هایی که تمایل به افزایش وفاداری مشتری و پیدا کردن مشتریان جدید از شبکه اینستاگرام دارند.

 

نتایجی که شما بعد از اجرای مطالب این دوره بدست می‌آورید:

  • یک صفحه حرفه‌ای و جذاب با محتوای حرفه‌ای و جذب کننده
  • صفحه‌ای محبوب و پرمخاطب واقعی که کاربران پیگیر آن هستند.
  • افزایش طبیعی و پیوسته دنبال‌کنندگان در اینستاگرام.
  • افزایش قابل توجه تعداد لایک و ذخیره و ارسال به دوستان در پست‌ها.
  • افزایش فروش محصولات و خدمات شما بعد از انتشار مطلب در اینستاگرام.
  • اجرای کمپین‌های موفق اینستاگرامی برای افزایش برندینگ و فروش.
  • داشتن صفحه‌ای که مخاطبان حاضرند برای شما درآمد ایجاد کنند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *