۰

بازی Assassins Creed Mirage رسما تایید شد و در ۱۰ سپتامبر معرفی می شود

بازی Assassins Creed Mirage

بازی Assassins Creed Mirage

بازی Assassins Creed Mirage

یوبی سافت پس از فاش شدن اطلاعات رسما بازی Assassins Creed Mirage را معرفی کرد. این بازی نسخه جدید در این سری است، جدا از Assassin’s Creed Infinity ، که مدتی بعد منتشر می شود.

بازی‌های Assassin’s Creed معمولاً قبل از معرفی رسمی خود لو فاش می شوند و این موضوع بار دیگر در مورد Mirage ثابت شد. در حالی که یوبی سافت امروز وجود Mirage را تایید می کند، این تمام کاری است که شرکت انجام می دهد. جزئیات بیشتر در مورد Mirage در Ubisoft Forward در ۱۰ سپتامبر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش شده، Mirage در بهار ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. طبق گزارش ها، بازی در اواخر دهه ۸۰۰ در بغداد اتفاق می افتد. در گزارشی آمده است که این یک «بازگشت به اصول اولیه» برای این سری خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که قبلاً فاش شده بود، بازیکنان کنترل Basim، شخصیتی از Assassin’s Creed Valhalla را در دوران جوانی خود، تا زمانی که به Hidden Ones رسید، کنترل خواهند کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده، این بازی انتخاب دیالوگ و امکان انتخاب جنسیت نخواهد داشت.

این افشا اضافه کرد که رویکرد بازگشت به پایه گزارش شده Mirage از Assassin’s Creed اصلی ۲۰۰۷ الهام گرفته شده است و یوبی سافت در حال کار بر روی بازسازی این بازی است. در این گزارش آمده است که این بازسازی بخشی از فصل گذر Mirage خواهد بود و همچنین DLC Constantinople نیز وجود خواهد داشت.

علاوه بر Mirage، یک بازی جدید با اسم رمز Assassin’s Creed Infinity نیز بعدا عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *