۰

معرفی ۵ تا از بهترین فیلم های دیو فرانکو بر اساس روتن تومیتوز

بهترین فیلم های دیو فرانکو

بهترین فیلم های دیو فرانکو

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین فیلم های دیو فرانکو بر اساس روتن تومیتوز بپردازیم و هر کدام را خلاصه بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

۲۱ Jump Street

بهترین فیلم های دیو فرانکو

۲۱ Jump Street یک فیلم اکشن کمدی است. دو پلیس به عنوان دانش‌آموز دبیرستانی به امید یافتن منبع مواد مخدر مصنوعی که در محوطه آنجا فروخته می‌شود، می‌روند.

دیو فرانکو نقش شرور اصلی اریک مولسون را بازی می کند. در مقابل او دو بازیگر کمدی شاهکار جونا هیل و چانینگ تیتوم قرار دارند که در ابتدا با یکدیگر دوست می شوند و بعد متوجه کار های او می شوند و سعی می کنند تا جلوی او را بگیرند.

۶ Balloons

بهترین فیلم های دیو فرانکو

۶ Balloons یک کاراکتر درام است که دیو فرانکو را به عنوان یک معتاد به هروئین دنبال می کند. همه در یک شب اتفاق می افتد، کتی در سراسر لس آنجلس رانندگی می کند و به دنبال یک مرکز سم زدایی برای برادرش است.

در این فیلم قدرتمند درباره معتاد و انتخاب های زندگی، دیو فرانکو بازی شگفت انگیزی را در این فیلم کمتر شناخته شده ارائه می دهد. با صحت آن در مورد چگونگی تأثیر اعتیاد بر افراد، نقش مهمی برای به تصویر کشیدن آن است. در حالی که برخی از طرفداران فیلم آرزو داشتند که نقش فرانکو بیشتر برجسته شود.

The Disaster Artist

بهترین فیلم های دیو فرانکو

The Disaster Artist هر دو برادر فرانکو را در این فیلم بر اساس رویدادهای واقعی قرار می دهد. تامی بازیگر مشتاقی است که مدام پشت سر هم رد می شود. این تا زمانی است که او فیلم خود “The Room” را کارگردانی می کند که تبدیل به یک فیلم کلاسیک می شود.

دیو فرانکو نقش Greg Sestero، یکی دیگر از بازیگران مشتاق را بازی می کند. دیو نمایشی عالی را به نمایش می گذارد و با بازی او در کنار برادرش، غیرقابل انکار است که ارتباط آنها فوق العاده است. این کمدی درام واقعا به برادران کمک می کند تا در نقش های خود بدرخشند. حتی با وجود اینکه جیمز فرانکو نقش اصلی را بر عهده دارد، دیو با یک اجرای به یاد ماندنی، نقش خود را حفظ می کند.

If Beale Street Could Talk

بهترین فیلم های دیو فرانکو

If Beale Street Could Talk یک درام عاشقانه درباره عاشقان دوران کودکی است که با متهم شدن شوهر تیش به تجاوز ، زندگی‌شان به شدت تغییر می‌کند. تیش تصمیم می گیرد تا قبل از تولد فرزند متولد نشده خود بی گناهی خود را ثابت کند.

دیو فرانکو نقش کوچکی از یک صاحبخانه یهودی را بازی می کند. در این فیلم دلخراش، فرانکو با نقش خود اهمیتی نمادین دارد و مبارزاتی را که این زوج برای شنیده شدن باید پشت سر بگذارند، نشان می‌دهد و اگرچه او دلیلی برای استقبال از این فیلم نیست، اما بازی آرام او قابل توجه است.

The LEGO Movie

بهترین فیلم های دیو فرانکو

The LEGO Movie یک فیلم کمدی خانوادگی با بازیگران ستاره دار است و به همین دلیل است که از امتیاز بالایی برخوردار است. بر اساس نام معروف اسباب بازی Lego ، Emmet کاراکتر یک کارگر ساختمانی لگو است که وظیفه دارد دنیای لگو را از شر Lord Business نجات دهد.

دیو فرانکو در نقش والی، یک کارگر ساختمانی، نقش بسیار کوچکی در فیلم دارد. او که اولین تجربه صداپیشگی اوست، با نقشی که صرفا بر اساس توانایی صداپیشگی‌اش است، کار خوبی انجام می‌دهد. او ممکن است این بار نقش کوچکی داشته باشد، اما موفق می شود نقش بزرگ تری در دنباله داشته باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *