۰

۸ تا از بهترین فیلم های مایک تایسون

بهترین فیلم های مایک تایسون

بهترین فیلم های مایک تایسون

بهترین فیلم های مایک تایسون

نقش مایک تایسون در دنیای بوکس ممکن است به پایان برسد، اما میراث او همچنان در سراسر ورزش محسوس خواهد بود. اما تایسون فقط در صنعت مبارزه نیست. فرهنگ عامه و هالیوود نیز به دیدن قهرمان سابق در چند فیلم عادت کرده اند.

نقش‌های او معمولا ماهیت کمدی دارند و به ندرت می‌توان ظاهر تایسون را دید که بیشتر از یک فیلم کوتاه دوام بیاورد. با این حال، نقش‌هایی وجود دارند که همچنان با تماشاگران همراه بوده‌اند، خواه آن‌ها شخصیت‌های تخیلی باشند که مایک تایسون تجسم کرده است یا شاید لحظاتی که بوکسور معروف توانسته بود تکراری از خودش را بازی کند.

در این مقاله قصد داریم تا معرفی ۸ تا از بهترین فیلم های مایک تایسون بپردازیم و هر کدام را بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Scary Movie 5 (2013)

بهترین فیلم های مایک تایسون

فرانچایز Scary Movie به دلیل مسخره کردن صنعت فیلم ترسناک شناخته شده بود و مایک تایسون هرگز از خنداندن هراسی نداشت و اغلب خودش را مسخره می کرد. در حالی که او ممکن بود در قسمت قبلی ظاهر بهتری داشته باشد، او همچنان در پنجمین قسمت برای یک پانچ لاین عالی ظاهر شد.

او با به اشتراک گذاشتن صحنه ای کوتاه با نسخه فیلم از کریستین گری، شوخی کوچکی در مورد درد گردنش انجام می دهد. البته، مفهوم گری و درد ارتباط آسانی است، اما نقش تایسون به طور آشکار برای فیلم برجسته نیست، به خصوص وقتی که با دیگر فیلم هایش در IMDb مقایسه شود.

Crocodile Dundee In Los Angeles (2001)

بهترین فیلم های مایک تایسون

جالب اینجاست که Crocodile Dundee یکی از شگفت‌انگیزترین فرنچایزهایی است که تا به حال نامزدی اسکار را به دست آورده است. این فیلم سرگرم کننده است و هرگز خود را خیلی جدی نمی گیرد. در سفری به لس آنجلس، همه جور ستاره هایی برای ملاقات Dundee و همراه جوانش وجود داشت، اما یکی از آنها خود مایک تایسون بود.

داندی و پسرش با تایسون در حال مدیتیشن در پارک روبرو می شوند. شخصیتی آرام و جمع و جور که ممکن است مخاطبان معمولاً به آن عادت نداشته باشند. او کلماتی واقعاً تکان دهنده و الهام بخش ارائه می دهد و سپس به داندی کمک می کند تا روی پاهایش بایستد. این یک تغییر کاراکتر نسبت به دیگر فیلم های تایسون است.

IP Man 3 (2015)

بهترین فیلم های مایک تایسون

حماسه هنرهای رزمی هنگ کنگ در IP Man 3 به اوج جدیدی رسید و مرد پیشرو Donnie Yen را در برابر یک حریف شایسته قرار داد. خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که تایسون برای ایفای نقش جنگی، به‌ویژه به‌عنوان یک شرور کوچک، به تصویر کشیده می‌شود، اما این دقیقاً همان کاری است که او در اینجا فرصت انجامش را پیدا کرد.

او در یک سکانس بسیار جذاب با ایپ من مبارزه می کند و هنر های رزمی هر دو کاراکتر را به خوبی نشان می دهد.

Grudge Match (2013)

بهترین فیلم های مایک تایسون

Grudge Match یک فیلم بوکس است که دو کهنه سرباز را در قالب سیلوستر استالونه و رابرت دنیرو در برابر یکدیگر قرار می داد. با ورود مبارزان به رینگ، برای مبارزه نهایی، تعداد زیادی از چهره های مشهور در حال تماشا و تجزیه و تحلیل وقایع بودند.

مهم‌تر از همه، در یک سکانس پس از تیتراژ، مایک تایسون در کنار ایواندر هالیفیلد ظاهر می‌شود و روی کاناپه نشسته و درباره مسابقه نظر می‌دهد. به طور خاص، کوین هارت سعی می‌کند آن دو را متقاعد کند که با هم مبارزه کنند و حتی تایسون مجبور شد برای کارهای گذشته‌اش عذرخواهی کند. این یک لحظه خنده دار است که به دوران حرفه ای تایسون برمی گردد، در حالی که هارت حتی پس از پیشنهاد به هالیفیلد برای بازی در The Hangover 4 به او هشدار داده بود که مراقب گوش هایش باشد.

Scary Movie 4 (2006)

بهترین فیلم های مایک تایسون

اولین حضور تایسون در فرانچایز Scary Movie در چهارمین قسمت آن رخ داد. تایسون با ایفای نقش شخصیتی دیگر، به عنوان بوکسور زن، تیفانی استون، که در مسابقه ای با مبارز خود آنا فاریس شرکت داشت، انتخاب شد.

این یک لحظه عجیب و غریب است که به تایسون اجازه می دهد کمی خودش را مسخره کند. برای افزودن به نقش، استون حتی سعی می کند با گاز گرفتن حریف خود را شکست دهد، دقیقا همان حرکتی که تایسون به خاطر آن بدنام شده است.

The Hangover Part II (2011)

بهترین فیلم های مایک تایسون

مایک تایسون و فرنچایز The Hangover تقریباً در این مرحله از حرفه او مترادف هستند. این فیلم اصلی ای بود که ستاره شدن او را در هالیوود تثبیت کرد، اما دنباله آن را نباید نادیده گرفت. این موقعیت واقعاً متفاوتی برای مایک بود، زیرا او می‌تواند همان شخصیت خودش را در یک دنباله انجام دهد.

Rocky Balboa (2006)

بهترین فیلم های مایک تایسون

جالب اینجاست که نقش کوتاه مایک تایسون در راکی بالبوآ یکی از کوچکترین نقش های اوست و او واقعا حتی دیالوگ های زیادی هم ندارد. اما اهمیت حضور او و داشتن میراثی چندین ساله در دنیای بکس است که به این صحنه اعتبار می بخشد.

سفر راکی برای نسل‌ها مخاطبان سینما را مسحور خود کرده است. برخی از بهترین بوکسورهای جهان در این فیلم‌ها حضور داشته اند، و درست بود که تایسون این فرصت را پیدا کرد. این احساس بسیار نزدیک به شخصیت واقعی او از دوران حرفه ای خود داشت، و اعلام کرد که او هنوز قهرمان است و چالشی را برای رقیب خود ایجاد کرده است.

The Hangover (2009)

بهترین فیلم های مایک تایسون

آیا لحظه‌ای نمادین‌تر از کمدی در تاریخ سینما وجود دارد تا اینکه گروه در The Hangover متوجه شوند که در واقع در خانه مایک تایسون هستند؟ عنصر تکان دهنده این موضوع به اندازه کافی بزرگ است، با توجه به اینکه تایسون ظاهراً یک ببر را در خانه خود نگه می دارد و این لحظه عجیب تر می کند.

این صحنه بسیار خنده دار است و تقریبا بهترین حضور مایک تایسون در دنیای سینمایی است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *