۰

تاریخ انتشار فیلم Joker 2 رسما اعلام شد

تاریخ انتشار فیلم Joker 2

پس از انتشار اخباری مبنی بر لغو Batgirl توسط Warner Bros Discovery، ناگهان علامت سوالی در بسیاری از پروژه های DC وجود دارد. خب، همه آنها به جز فیلم یک فیلم ؛ تاریخ انتشار فیلم Joker 2 سال ۲۰۲۴ است.

به گزارش ددلاین، Joker: Folie A Deux در ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. کارگردان تاد فیلیپس با همکاری ستاره‌اش واکین فینیکس، فیلمنامه دنباله جوکر را نوشت و قرار است نقش خود را در نقش آرتور فلک، مردی که جوکر شد، تکرار کند.

تاریخ انتشار فیلم Joker 2

اوایل این هفته WB Discovery فیلم Batgirl را که تمام شده بود و ساخت آن ۹۰ میلیون دلار هزینه داشت، لغو کرد. در حالی که خودی‌ها می‌گویند که فیلم برای جبران هزینه‌ها قطع شده است، گزارش‌های قبلی همچنین ادعا می‌کردند که صاحبان جدید برادران وارنر به دنبال اصلاح خط فیلم‌های DC با فیلم‌های بیشتری مانند جوکر و دیگر شخصیت‌های مطرح هستند.

با توجه به اینکه اولین فیلم جوکر به پردرآمدترین فیلم با رتبه R تبدیل شد و نامزد ۱۱ جایزه اسکار شد، احتمالاً هیچ خطری وجود نداشت که فیلم بعدی جوکر تحت مدیریت جدید قرار بگیرد.

در کنار دنباله جوکر، چندین پروژه دیگر از DC از جمله Shazam، Black Adam، Aquaman 2 و The Flash همچنان در دست ساخت هستند.

جزئیات داستان فیلم Joker: Folie A Deux مخفی نگه داشته شده است، اما عنوان فرعی به یک رنج روانی اشاره دارد که دو نفر را همزمان تحت تاثیر قرار می دهد. اگر یکی از شرکا جوکر باشد، احتمالات زیادی وجود دارد که نفر دوم هارلی کوین باشد.

آخرین اخبار سینما جهان را در کنترل امجی مطالعه کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *