۱

داستان بازی Dying Light به صورت کامل

داستان بازی Dying Light

داستان بازی Dying Light

داستان بازی Dying Light در شهری به نام «هارن» اتفاق می افتد. یک ویروس خطرناک در این شهر شیوع پیدا می کند و باعث می شود که بیشتر مردم شهر به موجودات وحشی شبیه زامبی ها تبدیل شوند. در پی این اتفاق نیروهای دولتی، شهر را قرنطینه می کنند. یک سازمان امدادرسان جهانی به نام «GRE» به بازماندگانی که در هارن گرفتار شده اند، بسته های غذا و دارو را از طریق هوا می فرستد. GRE فردی به نام «کایل کرین» را استخدام می کند تا با نفوذ به هارن، یک فایل دزدیده شده را به این سازمان بازگرداند.

این فایل توسط «کدیر سلیمان» دزدیده شده و او تهدید کرده که اگر اتفاقی برایش بیفتد، فایل را به طور عمومی منتشر می کند. کرین وارد هارن می شود اما در همان ابتدا با هجوم زامبی ها مواجه می گردد. فردی به نام «جید آلدیمایر» به کرین کمک می کند تا از شر زامبی ها خلاص شود و سپس او را با خود به برج پناهگاه می برد. برج مکانی است که بازماندگان هارن در آنجا جمع شده اند و از آنها در برابر حمله زامبی ها و سایر خطرات محافظت می شود. کرین سپس با «رحیم آلدیمایر»، برادر جید آشنا می شود. رحیم به کرین حرکات پارکور را آموزش می دهد و او را به نزد «اسپایک» می فرستد تا اولین مأموریتش را به عنوان یکی از ساکنین برج به انجام برساند .

داستان بازی Dying Light

کرین در ادامه متوجه می شود که ساکنین برج توسط گروهی به نام «راهزنان» مورد آزار قرار می گیرند. این گروه که توسط «ریس» رهبری می شود، بسته های امدادی که توسط سازمان GRE به هارن فرستاده می شوند را می دزدد. کرین به دستور GRE و بر خلاف میلش مأموریت های مختلفی را برای ریس انجام می دهد. کرین متوجه می شود که ریس همان سلیمان است، اما نمی تواند به فایل دسترسی پیدا کند. او همچنین وقتی متوجه می شود که GRE کمک هایش به بازماندگان را قطع کرده و دیگر برای آنها غذا و دارو نمی فرستد، ارتباطش را با این سازمان قطع می کند .

داستان بازی Dying Light

در حین انجام یک ماموریت، رحیم به کرین می گوید که او و «عُمَر» می خواهند در یک منطقه آلوده شده، بمب گذاری کنند. کرین با این موضوع مخالفت می کند و این مسئله باعث درگیری میان آنها می شود. پس از دست به یقه شدن، رحیم فرار می کند و کرین او را تعقیب می نماید. پس از اینکه کرین به رحیم می رسد متوجه می شود که عُمَر مرده و رحیم نیز زخمی شده است.

 او سپس تصمیم می گیرد که نقشه رحیم را عملی کند و منطقه را از وجود آلوده شده ها پاکسازی نماید. وقتی کرین برمی گردد، مشاهده می کند که رحیم نیز آلوده شده و در حال تبدیل شدن به زامبی است. در نتیجه چاره ای جز کشتن او نمی بیند. در همین حال یک دانشمند به نام «دکتر عمران» که برای ساخت یک دارو به منظور مقابله با ویروس تلاش می کند، توسط ریس دزدیده می شود. کرین نیز که برای نجات دکتر عمران اقدام می کند، توسط ریس دستگیر می شود. ریس افشا می کند فایلی که دزدیده است حاوی اطلاعاتی است که ثابت می کند GRE به دنبال استفاده از ویروس برای ساخت سلاح است.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. پاپ آپ گفت:

    سلام ، واقعا مقاله شما عالی بود .