۰

معرفی ۵ پدر برتر سری هری پاتر

پدر برتر سری هری پاتر

پدر برتر سری هری پاتر

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ پدر برتر سری هری پاتر بپردازیم و هر کدام را جداگانه بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

۵- لایل لوپین

پدر برتر سری هری پاتر

ممکن است از دیدن او در اینجا تعجب کنید ، اما دلیل حضور او در این رتبه ، مشخص است. او بدلیل دریده شدن فرزندش ریمس به
دست فنریر گریبک ، در این رتبه حضور دارد. لایل مردی مهربان بود که تمام عمر خود را صرف جستجوی یک راه درمانی برای پسرش کرد تا احساس گناه درون خود را کمی آرام کند. شاید لایل تا حدودی در زندگی غیرمنصفانه فرزندش مقصر باشد اما او تمام تلاش خود را انجام داد تا واقعه ناخوشایندی برای فرزندش رخ ندهد.

۴- زنوفیلیوس لاوگود

پدر برتر سری هری پاتر

او همواره بدلیل رفتارهای عجیب خود ، مورد تمسخر قرار گرفته است اما نمی توان منکر آن شد که پس از مرگ پاندورا ، از فرزندش در برابر تمامی خطرات احتمالی محافظت کرد. او همچنین سعی کرد تا جای خالی همسرش را برای لونا پر کند.زنوفیلیوس پس از چاپ کردن مقالات حمایت از هری (با درخواست و اصرار لونا) روزهای سختی را تجربه کرد.تنها همدم و عضو خانواده خود را در اسارت مرگخواران مشاهده کرد و تمامی تلاشش را برای آزادی او انجام داد. او حاضر شد برای زندگی در کنار فرزندش ، هری را تحویل خادمان لرد ولدمور دهد. تصمیمی که قابل دفاع و تشویق نیست اما قطعا در شرایط سخت زندگی هر انسان ، دور از انتظار نخواهد بود.

۳- جیمز پاتر

پدر برتر سری هری پاتر

و هیچگاه نتوانست سالهای کافی را به عنوان پدر در کنار فرزندش حاضر باشد اما همواره در شرایط سخت زندگی ، حامی و همراه هری بود.وی درحالی جان خود را از دست داد که قصد محافظت بدون اسلحه از خانواده خود را داشت. اتفاقی که میتواند عمق شجاعت و ایثار او را نشان دهد. جیمز پس از مرگ خود و هنگامی که هری در مقابل آیینه نفاق انگیز ایستاد ، در کنار فرزندش بود.

 او به همراه همسرش از نوک چوبدستی ترسناک ترین جادوگر تاریخ خارج شد تا بتواند راه نجات فرزندش را به وجود بیاورد.در مهم ترین لحظه زندگی هری و پیش از در آغوش گرفتن مرگ ، در کنار او بود و باعث دلگرمی فرزندش شد. صرف نظر از اتفاقات رخ داده میان او و سوروس اسنیپ ، باید به این نکته توجه کرد که جیمز هیچگاه در قالب یک پدر ، سوروس را آزار نداد. نسیم سردی که از قلب جنگل بر می خاست ، موی هری را از روی ابرویش به کنار راند. می دانست که آن ها به او نمی گویند که برود. می دانست که خودش باید این تصمیم را بگیرد.
-شما پیشم میمونید؟
جیمز گفت: – تا آخرین لحظه

۲- آموس دیگوری

پدر برتر سری هری پاتر

قطعا هیچگاه نمیتوان تعاریف غرورآمیز وی از فرزندش را فراموش کرد. اما او با تمام آن ستایش های فرزندش ، قصد حمایت از او را داشت. قصد داشت تا تنها فرزند خود را در یکی از خطرناک ترین وقایع دنیای جادوگران حمایت کند. احتمالا تمامی خواننده بینندگان
مجموعه ، پس از مشاهده مرگ سدریک و حرکت آموس از میان جمعیت به سمت فرزند بی حرکتش ، دچار غم و اندوه شدند. آموس در آن لحظات حاضر بود جان خود را در میان بگذارد تا فقط برای لحظاتی دیگر بتواند فرزندش را در آغوش بگیرد.

۱- آرتور ویزلی

پدر برتر سری هری پاتر

بهترین پدر جادوگر جهان که ما می شناسیم ، مردی است که از حمله مار جان سالم به در برد و بیشتر به واسطه علاقه خود نسبت به ماگلها مشهور است. آرتور سالهای زیادی را در وزارت سحر و جادو خدمت کرد تا درآمد لازم برای خانواده خود را کسب کند.درآمدی که هرچند اندک بود اما با تلاش بسیار بدست می آمد. آرتور علاوه بر تلاش برای فرزندان خود ، به همراه همسرش نقش والدین هری را ایفا کردند. آرتور هیچگاه نتوانست در قلب هری ، جایگاهی والاتر از جیمز پیدا کند اما همواره تلاش کرد تا جای خالی او را پر کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *