۰

بررسی و رتبه بندی ۵ آغوش برتر مجموعه هری پاتر

بررسی و رتبه بندی ۵ آغوش برتر مجموعه هری پاتر

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و رتبه بندی ۵ آغوش برتر مجموعه هری پاتر بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

آغوش برتر مجموعه هری پاتر

۵- هری و هرماینی در پایان فیلم هری پاتر و حفره اسرار ، هرماینی از درمانگاه هاگوارتز مرخص می شود و در سرسرای هاگوارتز به سمت بهترین دوست خود حرکت می کند.دوستی هری و هرماینی یکی از بخش های مورد علاقه ما در مجموعه هری پاتر است. کاملا واضح است که دوستی آنها کمی ناگهانی آغاز شد و در این راه فراز و نشیب های بسیاری داشت اما هردوی آنها در سالهای دوستی خود ، اثبات کردند دوستی آنها یکی از انتخاب های درست زندگیشان بوده است.

آغوش برتر مجموعه هری پاتر

۴ -سیریس و هری
در هری پاتر و محفل ققنوس ، هری از پرایوت درایو به خانه شماره ۱۲ میدن گریمولد منتقل می شود و در آنجا با پدرخوانده خود روبرو می شود.شخصی که همواره در تلاش بوده است تا جای خالی لیلی و جیمز را برای هری پر کند. هری سالهای زیادی را با دورسلی ها زندگی کرد که هیچ نوع علاقه ای به او نداشتند و قطعا سیریس به عنوان یکی از اشخاصی به شمار می رود که در تلاش بوده تا مهربانی را به هری بیاموزد. آغوش سیریس و هری ، یکی از برترین آغوش های مجموعه هری پاتر است ؛ زیرا نشان می دهد هردوی آنها با تمام وجود به یکدیگر اهمیت می دهند.

آغوش برتر مجموعه هری پاتر

۳- ریمس و سیریس
ریمس لوپین و سیریس بلک ، دوستانی که به سبب یک اشتباه و دروغ از هم جدا شده بودند سرانجام پس از ۱۲ سال و در پایان فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان دوباره به یکدیگر برخورد کردند.دوستی و علاقه ای که در میان ریمس و سیریس مشاهده شد، یکی از برترین و دوست داشتنی ترین رفاقت های دنیای جادوگری به شمار می رود. به راستی که ولف استار بسیار محبوب است.

آغوش برتر مجموعه هری پاتر

۲ -ران و هری
این آغوش در فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه رخ میدهد.زمانی که دامبلدور در پایان تابستان هری را در پناهگاه ویزلی ها رها می کند. بی شک دوستی میان ران و هری یکی از جدا نشدنی ترین وقایع داستان است. با وجود اینکه این دو در برخی مواقع با هم دعوا می کنند اما در پایان و در هر زمان که لازم باشد ، در کنار هم هستند تا حمایت خود را نشان دهند.

آغوش برتر مجموعه هری پاتر

۱- دریکو و لرد سیاه
این لحظه فراموش نشدنی در هنگام نبرد هاگوارتز رخ میدهد. اگرچه هیچگونه دوستی در این سکانس مشاهده نمی شود اما قطعا به عنوان یکی از برترین و مهم ترین آغوش های فیلم به شمار می رود. این اتفاق زمانی رخ میدهد که دریکو به سمت ارتش مرگخواران حرکت
می کند و لرد ولدمور او را فرا می خواند. او پیش از آنکه اجازه ای برای دیدار دریکو با والدینش دهد ، دریکو را در آغوش می گیرد. این سکانس ممکن است ترسناک یا خنده دار به نظر برسد. در زمان اکران این فیلم و هنگام پخش این سکانس ، سالن سینما به مدت چند ثانیه در سکوت فرو رفت و سپس اکثر حاضران شروع به خندیدن کردند. این اتفاق به حدی غیرمنتظره بود که هیچکس نمی دانست باید چه واکنشی نشان دهد!

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *