۰

سونی استودیو Housemarque سازنده بازی Returnal را خریداری کرد

استودیو Housemarque

سونی پس از سالها همکاری بین این دو شرکت ، توسعه دهنده فنلاندی Housemarque را خریداری کرد. Housemarque به تازگی بازی Returnal که انحصاری PS5 بود را منتشر کرده است.

این خبر در بلاگ پلی استیشن اعلام شد ، هرمن هولست ، رئیس استودیوی پلی استیشن گفت: “انتشار اخیر بازی Returnal ثابت می کند که این استودیو یکی از خلاق ترین و باورنکردنی ترین استودیو هاست و قادر به ایجاد بازی های جدید به یاد ماندنی است که مورد توجه جامعه گیمینگ قرار می گیرد. علاوه بر این ، قدرت خلاقیت پلی استیشن با خرید این استودیو افزایش می یابد، و من نمی توان صبر کرد تا ببینم آینده Housemarque چه خواهد بود. ” این استودیو با هزینه نامعلومی خریداری شده است.

استودیو Housemarque

ایلاری کویتینن ، بنیانگذار و مدیر عامل Housemarque ، در یک مصاحبه مفصل با GQ انگلیس ، گفت: “من فکر می کنم سونی شریکی است که در بهترین موقعیت برای کمک به پیشرفت بیشتر است. واقعیت را بپذیریم که آنها بهترین سازندگان بازی در جهان هستند. بنابراین ما واقعاً افتخار می کنیم که در آن گروه عضو هستیم و امیدواریم بتوانیم همکاری کنیم و از آنها یاد بگیریم. “

هالست به مکالمه اضافه کرد و گفت: “” ما می توانیم محدودیت ها را برطرف کنیم و ایلاری ، هاری تیککانن [مدیر خلاق] و همه تیم اصلی را منحصراً در ساخت بازی های شگفت انگیز متمرکز کنیم. من فکر می کنم این امر به رشد بیشتر آنها کمک خواهد کرد و برای کیفیت و جاه طلبی عالی خواهد بود. “

استودیو Housemarque

Housemarque در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، اما پس از انتشار Super Stardust HD در PS3 در سال ۲۰۰۷ ، که رابطه طولانی با سونی را آغاز کرد ، موفقیت خاصی پیدا کرد. از آن زمان استودیوی هلسینکی Dead Nation ، Resogun ، Alienation ، Nex Machina ، Matterfall و Returnal را به عنوان انحصاری های کنسول پلی استیشن منتشر کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *