۰

نام دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order مشخص شد

دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order

بنابر گفته جف گراب از گزارشگران رسانه VentureBeat، دنباله بازی جنگ ستارگان Fallen Order با اسم جدید Star Wars Jedi: Survivor در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

 در حالی که انتظار می‌رفت استودیو ریسپاون به مناسبت روز جنگ ستارگان از بازی جدید رونمایی کند؛ این اتفاق رخ نداد و حال اسم نهایی بازی و زمان انتشار احتمالی آن فاش شده است.

 وی مدعی است که دنباله بازی تنها برای کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد و استودیو ریسپاون رسماً کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان را کنار گذاشته است.

 بنابر صحبت‌های وی، الکترونیک آرتز آماده انتشار بازی در سال ۲۰۲۲ بود؛ اما برنامه اولیه به هم خورده است و این اتفاق رخ نخواهد داد.

دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order

دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order به احتمال زیاد تنها برای کنسول‌های نسل جدید منتشر می‌شود

به گفته‌ی جف گراب، روزنامه‌نگار مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی، دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تنها برای PC و کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد. هم اکنون بیش از دو سال از تاریخ انتشار بازی تحسین‌شده‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order می‌گذرد و حدود یک ماه دیگر نیز دنباله‌ی آن به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در این بین، یکی از خبرنگاران شناخته شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی جف گراب (Jeff Grubb) بر این باور است که شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) این بازی را تنها برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید از جمله پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *