۰

بازی Star Wars Jedi: Survivor با انتشار یک تریلر معرفی شد

بازی Star Wars Jedi: Survivor

اولین تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor به عنوان بخشی از جشن جنگ ستارگان به نمایش درآمد. دنباله بازی تحسین شده جنگ ستارگان Respawn قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

در یک تریلر کوتاه سینمایی، کال کسیس را بعد از اتفاقات Jedi: Fallen Order می بینیم. جایی که او هنوز در حال فرار از Empire است.

عجیب است که کال که بازی قبلی را صرف به دست آوردن یک خانواده از متحدان کرد، کاملاً تنها است. و به نظر می رسد شمشیر نوری او که زمان زیادی را صرف بازسازی آن کرد به دست Empire افتاد. اساساً کال در شروع Jedi: Survivor در وضعیت بدی قرار دارد.

بازی بعدی اکشن جنگ ستارگان استودیو Respawn بر روی پلتفرم های نسل بعدی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی منتشر خواهد شد. EA اشاره ای به کنسول های نسل گذشته نمی کند، اما با توجه به اینکه توسعه دهندگان به سمت سیستم های نسل جدید حرکت می کنند، شانس خوبی برای Star Wars Jedi: Survivor وجود دارد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor

این تریلر برای اولین بار در جشن جنگ ستارگان در میان هیاهوی تریلرهای جدید برای نمایش های جنگ ستارگان آینده مانند Andor و فصل ۳ Mandalorian پخش شد.

Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در زمان عرضه آن مورد بررسی قرار گرفت و یک کودتای بزرگ برای Respawn بود که عمدتاً به خاطر بازی‌های چند نفره آنلاین خود مانند Titanfall و Apex Legends شناخته می‌شدند. Respawn با ترکیب جنگ ستارگان با یک کمپین داستانی عمیق تک نفره و مکانیک های اکشن RPG مانند بازی های Souls-like، جنگ ستارگان را وارد دوران مدرن کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *