۰

EA Play چیست ؟ هر چیزی که لازم است درباره این سرویس بدانید

سرویس EA Play چیست؟

EA Play چیست

مانند تلویزیون، موسیقی و فیلم، خدمات اشتراکی به سرعت به استاندارد جدیدی برای تجربه بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۲ تبدیل می‌شوند.

الکترونیک آرتز در کنار شرکت‌های بزرگ بازی مانند ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و نینتندو، اشتراک بازی اختصاصی خود را دارد که برای جذب بازیکنان و وارد کردن آنها به اکوسیستم EA طراحی شده است.

در این راهنما، همه چیزهایی را که باید قبل از ثبت نام برای اشتراک EA Play بدانید، از جمله هزینه، مزایا و کتابخانه بازی‌های گنجانده شده را توضیح خواهیم داد؛ با کنترل امجی همراه باشید .

EA Play چیست؟

EA Play

مشابه سرویس‌هایی مانند Xbox Game Pass و PlayStation Plus،  سرویس EA Play دسترسی آسان به مجموعه‌ای از عناوین، به‌ویژه بازی‌های منتشر شده توسط EA موجود در فهرست EA Play را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این شامل فرنچایزهای ورزشی مانند FIFA و Madden به همراه مجموعه هایی مانند Need for Speed، Star Wars، Dragon Age، The Sims، Titanfall، Dead Space و چندین بازی مستقل کوچکتر می شود.

بازیکنان می توانند به جای استریم بازی ها از طریق یک اتصال اینترنتی پایدار، هر عنوان را روی کنسول یا رایانه شخصی خود دانلود کنند، در حالی که EA Play در حال حاضر از PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC از طریق Steam، Origin و برنامه EA پشتیبانی می کند.

علاوه بر دسترسی به فهرست EA، اعضا مجموعه‌ای از مزایا را دریافت می‌کنند که در ادامه با جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد.

مزایای سرویس EA Play چیست؟

EA Play چیست

اشتراک EA Play شامل چهار مزیت اصلی است: آزمایش‌های بازی، جوایز اعضا، پلی لیست و ۱۰ درصد تخفیف فروشگاه.

با کنار گذاشتن پلی لیست برای چند لحظه ، بیایید سه مزیت باقی مانده و آنچه که آنها ارائه می دهند را بررسی کنیم:

آزمایشات بازی :

با EA Play Game Trials، بازیکنان می‌توانند تا ۱۰ ساعت به محتوای جدیدترین بازی‌های EA دسترسی داشته باشند.

بخش مهم این موضوع این است که هر پیشرفتی به نسخه کامل بازی منتقل می‌شود، با این نکته که باید منتظر باشید تا بازی‌های جدیدتر ابتدا به پلی لیست اضافه شوند.

اعضای EA Play Pro از مزیت اضافی باز کردن قفل نسخه های لوکس عناوین EA برای دوره آزمایشی بازی ۱۰ ساعته برخوردار می شوند.

جوایز اعضا :

مزیت قابل توجه بعدی که در EA Play گنجانده شده است، جوایز اعضای آن است که طیف گسترده ای از محصولات و افزونه های دیجیتالی جدیدترین نسخه های EA را پوشش می دهد.

این موارد می‌تواند از اقلام مختلف مانند لباس‌ها و اسکین های اسلحه گرفته تا توکن‌های تقویت‌کننده XP و بسته‌های ارز درون بازی متغیر باشد.

علاوه بر این، اعضای EA Play Pro می‌توانند پاداش‌های «Pro-Level» اضافی را که معمولاً از راه‌های دیگر مفیدتر، گران‌تر یا سخت‌تر به دست می‌آیند را باز کنند.

۱۰% تخفیف :

آخرین مزیت سرویس EA Play تخفیف ۱۰ درصدی آن در فروشگاه برای همه خریدهای دیجیتال EA است.

جدای از خود کتابخانه، مسلماً این بهترین بخش از خدماتی است که بازیکنان می توانند در EA Play به دست بیاورند، یک بازی جدید را برای چند ساعت بررسی کنند و سپس از تخفیف خود برای خرید آن از فروشگاه استفاده کنند.

همین امر در مورد محتوای DLC برای همه بازی‌های EA، لوازم و آیتم ها و توکن‌های XP را ارائه می‌کنند، صدق می‌کند.

چه بازی هایی در EA Play وجود دارند؟

EA Play بازی های

کتابخانه EA Play در طول زمان همچنان به تغییر خود ادامه می دهد زیرا عناوین بیشتری برای هر پلتفرم پشتیبانی شده منتشر می شود و عناوین قدیمی از این سرویس کنار می روند.

بسته به اینکه روی رایانه شخصی یا کنسول بازی می کنید، ثبت نام به معنای دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی با عضویت حرفه ای یا اندکی کمتر با عضویت اولیه است.

متأسفانه، بسیاری از عناوین روز اول در دسترس نیستند، بنابراین مشترکین ممکن است مجبور شوند چندین ماه منتظر بمانند تا بازی‌های جدید به کتابخانه بیایند.

قیمت سرویس EA Play چقدر است؟

EA Play قیمت

 قیمت EA Play :

هزینه عضویت استاندارد یا «پایه» EA Play  به قیمت ۳.۹۹ پوند / ۴.۹۹ دلار در ماه یا ۱۹.۹۹ پوند / ۲۹.۹۹ دلار در سال.

این سطح شامل حداکثر ۱۰ ساعت دسترسی به نسخه‌های جدید، دسترسی نامحدود به کتابخانه Play List، و ۱۰ درصد تخفیف در تمام خریدهای محتوای دیجیتال EA است.

برای بسیاری از بازیکنان، عضویت اصلی بیش از اندازه کافی برای توجیه هزینه ماهانه یا سالانه یک اشتراک ارائه می دهد.

قیمت EA Play Pro :

از سوی دیگر، کسانی که تقریباً عناوین منتشر شده توسط EA را بازی می کنند، ممکن است بخواهند برای عضویت گران قیمت EA Play Pro ثبت نام کنند.

این اشتراک سطح بالاتر ۱۴.۹۹ پوند / ۱۴.۹۹ دلار ماهانه یا ۸۹.۹۹ پوند / ۹۹.۹۹ دلار سالانه هزینه دارد و شامل تمام مزایای بسته اصلی به همراه برخی از پاداش ها می شود.

مشترکین حرفه‌ای برای آزمایش‌های بازی‌شان، از نسخه‌های لوکس، دسترسی نامحدود به مجموعه وسیع‌تری از عناوین Play list، جوایز سطح حرفه‌ای، و تخفیف ۱۰ درصدی در سراسر فروشگاه برخوردار می‌شوند.

آیا این سرویس ارزش خرید دارد؟

با استفاده از مدل قیمت بالا به عنوان مبنا، می‌توان استدلال کرد که عضویت سالانه EA Play در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود، به خصوص اگر از آن دسته هستید که می‌خواهید چندین بازی EA را در یک سال خریداری کنید.

این برای بازیکنانی که بیشتر بازی های خود را خارج از اکوسیستم EA انجام می دهند یا علاقه اندکی به فرنچایزهای سالانه مانند FIFA یا Madden دارند، کمتر صادق است.

علاوه بر این، از آنجایی که هر اشتراک EA Play به یک پلتفرم محدود می‌شود، بازیکنان نمی‌توانند کتابخانه کامل Play list را کاوش کنند و ممکن است پاداش‌های انحصاری پلتفرم خاصی را از دست بدهند.

در حالی که هزینه EA Play در مقایسه با سرویس‌های مشابهی مانند Xbox Game Pass و PlayStation Plus کاملاً معقول است، محدود بودن تنها به عناوین یک ناشر ممکن است برای برخی خیلی جذاب نباشد.

در عوض، شاید ثبت نام در Xbox Game Pass Ultimate را در نظر بگیرید، که شامل عضویت EA Play بدون هزینه اضافی و دسترسی به کل کتابخانه Game Pass است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *