۰

معرفی گورستان گریفریارز اسکاتلند

معرفی گورستان گریفریارز اسکاتلند

گورستان گریفریارز اسکاتلند-با وجود

با وجود صدای شبانه ی ارواح که دل هر بازدید کننده ای را در شب ها به لرزه در میاورد و اجسادی که دزدیده می شوند، عجیب نیست که گورستان گریفریارز را یکی از تسخیر شده ترین گورستان های دنیا می دانند. ارواح خبیثه، غارتگران اجساد و هری پاتر، ممکن است به نظر موجوداتی رویایی و غیر واقعی بیایند، اما در پایتخت منحصر به فرد و تاریخی اسکاتلند، ادینبورگ، این موجودات جمع شده اند تا یکی از ترسناک ترین گورستان های دنیا را خلق کنند
در مرکز تاریخی شهر ادینبورگ، در تپه ای مشرف به شهر جدید که در دهه ۱۷۰۰ ساخته شد، گورستان ترسناک گریفریارز قرار گرفته است که تاریخ ساخت آن به سال ۱۵۶۰ میلادی برمی گردد. از آن روز تا به حال، اتفاقات عجیب و غریبی که در این گورستان رخ داده است، آن را به مقصد پرطرفداری برای فیلم سازان، نویسندگان، جن گیر ها و طرفداران مقاصد عجیب تبدیل شده است.

گورستان گریفریارز اسکاتلند-با وجود

جورج مکنزی، یکی از این ارواح ترسناک است که گفته می شود در این گورستان سرگردان است و بازدید کنندگان را به وحشت می اندازد. بر اساس یک افسانه، گفته می شود روح مکنزی که در طول زندگی اش، به عنوان فردی بیرحم و فریبکار در بین هم پیمانان اسکاتلند شناخته می شد، در سال ۱۹۹۹، زمانی که یک مرد بی خانمان در گریفریارز به دنبال گوری برای خوابیدن در آن می گشت، آزاد می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *