۰

آموزش اپکس لجندز موبایل : پرک ها چگونه کار می کنند ؟

آموزش اپکس لجندز موبایل

آموزش اپکس لجندز موبایل

Apex Legends Mobile بالاخره آمد، و برای گوشی‌های سراسر جهان ارائه شد. در حالی که نامی مشابه با بازی کامپیوتری و کنسولی آن دارد، تفاوت های زیادی بین این دو بازی وجود دارد. Apex Legends Mobile مجموعه ای از Legends، از جمله یک شخصیت انحصاری، و حالت های بازی خاص خود را دارد. همچنین دارای سیستم پرک است، چیزی منحصر به فرد برای نسخه موبایل Apex Legends. در این مقاله قصد داریم تا آموزش اپکس لجندز موبایل را برای شما قرار بدهیم.

پرک ها را در کجا پیدا کنیم ؟

آموزش اپکس لجندز موبایل

منوی perk را می‌توانید در زیر تب Legends در منوی اصلی پیدا کنید، اما به محض دانلود بازی به دنبال آن نروید. قبل از باز شدن قفل سیستم پرک، چند مسابقه طول می کشد ، اما شرایط باز کردن قفل مشخص نیست. پس از باز شدن قفل، یک Legend را انتخاب کنید و امتیازات در سمت راست صفحه نمایش قرار خواهند گرفت. برای باز کردن قفل امتیازها، باید هر Legend را به صورت جداگانه ارتقا دهید و توکن های Legend را با هر لول باز کنید. هزینه امتیازات در درخت مهارت با جلو تر رفتن افزایش می‌یابد، اما امتیازها نیز بهتر می‌شوند.

۳ مدل مختلف پرک ها

آموزش اپکس لجندز موبایل

امتیازها بر اساس نادر بودن به سه دسته تقسیم می شوند. اینها به‌عنوان Perks (آبی،) Finishers (بنفش،) و Ability (قرمز) نامگذاری شده‌اند. شما فقط می‌توانید یکی از هر نوع پرک را در هر بار مجهز کنید، اگرچه مجاز به داشتن چند لوداوت مختلف هستید. هر نوع پرک بر بخش متفاوتی از بازی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اولین توانایی Octane یعنی Che’s Augmentation، در رده Perk قرار می گیرد و در هنگام استفاده از سرنگ شفا دهنده، ۱۰ سلامت اضافی به شما می دهد. پرک تکمیل کننده او، Battle Adaptation، زمانی که از فینیشر روی دشمن استفاده می کنید، ۱۰۰ امتیاز به سپر EVO شما می دهد. در نهایت، پرک توانایی او، Here Comes the Octrain، تمام جریمه های حرکتی را لغو می کند و هر زمان که از توانایی تاکتیکی Stim استفاده می کنید، سرعت صعود را ۲۰ درصد افزایش می دهد.

در حال حاضر، هر Legend دارای سه پرک مختلف برای هر دسته در درخت مهارت مربوطه به همراه برخی از اقلام و آیتم ها است. برای حفظ برتری رقابتی، باید مطمئن شوید که چندین Legends را ارتقا می‌دهید، به این ترتیب همیشه حداقل به برخی از پرک ها مجهز خواهید بود، حتی اگر شخص دیگری کاراکتر اصلی شما را انتخاب کند. Apex Legends Mobile همچنین دارای بتل پس مخصوص به خود است که پر از پوسته ها و آیتم های منحصر به فرد است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *