۰

طرح های گوشی Vivo X Fold دوربین های چهارگانه را در پشت آن نشان می دهند

گوشی Vivo X Fold

گوشی Vivo X Fold

شایعات متعددی حاکی از آن است که پرچمدار تاشوی آتی vivo X Fold نام خواهد داشت. امروز، یک افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station، طرح هایی از گوشی تاشوی آینده را منتشر کرد که یک دوربین پانچ روی صفحه نمایش و چهار دوربین با لنز پریسکوپ در پشت را نشان می دهد.

او همچنین فاش کرد که سخت افزار گوشی «کاملاً سطح بالایی» خواهد بود، به این معنی که باید منتظر چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱، نمایشگرهای OLED در هر دو طرف و دوربین اصلی با تثبیت کننده گیمبال باشیم.

گوشی Vivo X Fold

گوشی Vivo X Fold از فرم فاکتور Samsung Galaxy Z Fold، Xiaomi Mi Mix Fold، Oppo Find N و Huawei Mate X2 استفاده خواهد کرد. دستگاه به صورت افقی با صفحه نمایش اصلی آن در داخل تا می شود و دارای یک صفحه نمایش خارجی باریک خواهد بود.

تنظیمات دوربین شبیه طراحی vivo X70 Pro+ و همچنین سری iQOO 9 است .یک جزیره مستطیلی بزرگ که سمت چپ آن توسط دوربین ها اشغال شده است، در حالی که سمت راست فقط برای اهداف زیبایی شناسی وجود دارد.

گوشی Vivo X Fold

همچنین می‌توانیم دکمه‌ای را در سمت راست گوشی در این تصویر ببینیم (که وقتی دستگاه در دست کاربر باز می‌شود، سمت چپ آن خواهد بود). ما فرض می کنیم که این برای دستیار هوشمند Jovi باشد، که به طور کلی در خارج از چین در دسترس نیست. این سوال باقی می ماند که آیا این گوشی از بازار داخلی نیز فرار خواهد کرد؟

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *