۰

گلدن والت های بازی CoD: Warzone به زودی در Rebirth Island در دسترس قرار می گیرند

گلدن والت های بازی CoD: Warzone

رویداد Call of Duty: Warzone’s Rebirth Reinforced هنوز در جزیره Rebirth جریان دارد، و چهارمین چالش اکنون به صورت زنده و به نمایش گذاشتن رمز و راز “Golden Vault” گلدن والت های بازی CoD: Warzone ادامه دارد.

پناهگاه‌های اسرارآمیز در Call of Duty: Warzone جدید نیستند، زیرا نقشه اصلی وردانسک با ایستر اگ راه اندازی شد. با این حال، با به‌روزرسانی نقشه اصلی فصل دوم Reloaded، سه گلدن والت به Rebirth Island اضافه شد. خزانه‌ها در حال حاضر قفل هستند، اما چالش جدیدی اکنون در رویداد Rebirth Reinforced وجود دارد تا به بازیکنان اجازه می‌دهد در جهت هدف باز کردن قفل آن‌ها تلاش کنند.

گلدن والت های بازی CoD: Warzone

خزانه های قفل شده فعلی را می توان با بازدید از منطقه زیرزمینی نزدیک کارخانه Nova 6، صخره بین Stronghold و منطقه Living Quarters نقشه، و یک سوم زیر کلبه ای که بین Dock و Bioweapons Lab یافت می شود، پیدا کرد.

مشخص نیست چه چیزی در داخل پناهگاه های قفل شده جزیره Rebirth منتظر بازیکنان خواهد بود. این امکان وجود دارد که خزانه‌ها فقط حاوی سلاح‌های سطح بالا، زره‌ها و killstreak مانند پناهگاه‌های وردانسک گذشته باشند، یا می‌تواند آغاز یک رویداد بزرگ‌تر ایستر اگ برای پایان فصل دوم و Rebirth باشد. بازیکنان باید برای جمع آوری ۴۰ تریلیون دلار پول نقد در پخش Rebirth Blood Money Quads جزیره Rebirth تلاش کنند. تکمیل این چالش به شرکت کنندگان ۱۰۰۰۰۰ XP جایزه می دهد و رمز و راز Golden Vault را آشکار می کند. ۴۰ تریلیون دلار به نظر می رسد بسیار زیاد است، اما بازیکنان در حال حاضر نزدیک به ۸ تریلیون دلار برای رسیدن به کل هدف تنها در چند ساعت از باز شدن چالش جمع آوری کرده اند.

بعلاوه، دابل XP برای پخش جدید Rebirth Blood Money Quads تا ۱۴ آوریل فعال است. Call of Duty همچنین دارای یک رویداد XP دوبل Battle Pass است که از هم اکنون تا ۱۳ آوریل در هر دو Vanguard و Warzone پخش می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *