۰

معرفی بهترین بازی های استراتژی سال ۲۰۲۲ و آینده

بازی های استراتژی سال ۲۰۲۲

بازی های استراتژی سال 2022

اگر شما طرفدار بازی های استراتژیک هستید و از بازی های این سبکی لذت ببرید، ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بعضی از بازی های استراتژی سال ۲۰۲۲ بپردازیم.

Triangle Strategy

بازی های استراتژی سال 2022

پس از اعلام نسخه نمایشی جدید برای بازی Triangle Strategy استودیو Square Enix قرار است اواخر بهار امسال منتشر شود.

در حالی که این بازی شباهت های زیادی با Octopath Traveler دارد، اما به عنوان یک جانشین و نه دنباله مستقیم آن ارائه می شود.

در آن، سه کشور برای کنترل منابع کمیاب رقابت می کنند و خود را درگیر نبردهای تاکتیکی می یابند.

مبارزات از RPG های استراتژی کلاسیک مانند تاکتیک های فاینال فانتزی، با مزایای موقعیتی و واکنش های زنجیره ای تأثیر می گیرد.

Distant Worlds 2

بازی های استراتژی سال 2022

در مرحله بعد، Distant Worlds 2 دنباله ای بر فرانچایز ۴X است که استراتژی بزرگ و گیم پلی RTS را ترکیب می کند.

این بازی که توسط Code Force ساخته شده است، که Distant Worlds: Universe را نیز ساخته است، دارای دنیایی در مقیاس بزرگ است که شامل ۲۰۰۰ منظومه ستاره ای و ده ها هزار سیاره، قمر و سیارک است.

همه چیز برای انتخاب آماده است، زیرا بازیکنان تشویق می شوند تا به طور مسالمت آمیز، دیپلماتیک یا پرخاشگرانه به کاوش و بهره برداری در حد دلخواه خود بپردازند.

این بازی از یک ابزار پیچیده تولید کهکشان استفاده می‌کند که تضمین می‌کند هیچ دو آنها یکسان نخواهند بود، با گزینه‌های مختلف تنظیمات که قابلیت تجربه مجدد و تنوع جهانی را افزایش می‌دهد.

Company of Heroes 3

بازی های استراتژی سال 2022

Company of Heroes 3 به عنوان سومین قسمت از سری محبوب تاکتیکی RTS، بازیکنان را در برابر واقعیت های خشن جنگ جهانی دوم قرار می دهد.

این بار، کمپین قرار است بر افزایش تنش بین ایتالیا و شمال آفریقا متمرکز شود، و بازیکنان به عنوان ژنرال عمل می کنند و ارتش خود را به نبرد هدایت می کنند.

برای موفقیت، باید استراتژی‌های جدیدی طراحی کنید که بر حریفان غلبه کرده و از واحدهای زمینی، هوایی و دریایی خود استفاده کامل کنید.

Company of Heroes 3 نقشه کمپین پویا جدیدی را معرفی می‌کند که عناصر تصادفی‌سازی شده را معرفی می‌کند تا علاوه بر چالش‌برانگیز کردن نبرد بخش چند نفره آنلاین، بازیکنان را سرپا نگه دارد.

Dune: Spice Wars

بازی های استراتژی سال 2022

با توجه به اینکه فرنچایز بر جناح های متخاصم، مدیریت منابع و دیپلماسی متمرکز است، تطبیق Dune در یک بازی استراتژی تنها انتخاب منطقی به نظر می رسد.

Dune: Spice Wars یک بازی RPG استراتژی تاکتیکی با عناصر ۴X است که توسط Shiro Games، همان استودیو سازنده Northgard است و در آن گنجانده شده است.

در آن، بازیکنان گروه هایی مانند Atreides و Harkonnen را کنترل می کنند و ادعای خود را بر روی اسپایس، زمین و سایر کالاهای گرانبها به اشتراک می گذارند.

Frostpunk 2

بازی های استراتژی سال 2022

با توجه به اینکه Frostpunk موفقیت بزرگی برای استودیوهای ۱۱ بیتی بود، فقط یک موضوع زمان بود که ما دنباله ای برای بازی بقای شهر سازی داشته باشیم.

Frostpunk 2 که ۳۰ سال پس از کولاک آخرالزمانی که بشریت را به سختی کشانده است، شما را در نقش رهبر یک کلانشهر جدید در آستانه فروپاشی قرار می دهد.

برای اینکه جمعیت خود را زنده نگه دارید، باید منبع جدیدی از قدرت مانند نفت را جستجو کنید و در عین حال شکاف های سیاسی را در جامعه خود دنبال کنید.

بسیار شبیه به نسخه اصلی، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که در این راه فداکاری‌های سختی برای تأمین آینده‌ای بهتر برای بشریت انجام دهند.

Blood Bowl 3

بازی های استراتژی سال 2022

Blood Bowl هرگز از انجام کار خودش طفره نرفت و استراتژی، افسانه Warhammer و فوتبال آمریکایی را در یک بسته کوچک و منظم با یکدیگر ترکیب کرد.

در حالی که در میان عناوین ویژه ای که به ایکس باکس می آیند، Blood Bowl 3 دارای تعدادی بهبود و ویژگی های جدید است که طرفداران این سری از آنها استقبال خواهند کرد.

همچنین یک حالت PVP رقابتی جدید وجود دارد که ابزارهای مدیریت لیگ جدید و یک کمپین انفرادی را ارائه می دهد که برای هر ۱۲ مسابقه گنجانده شده با فضایی برای سفارشی سازی باز است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *