۰

بزرگ ترین خادمان سائورون در سرزمین میانه

بزرگ ترین خادمان سائورون در سرزمین میانه

خادمان سائورون

بزرگ ترین خادمان سائورون چه کسی است؟
از بین متحدان سائورون، نام چند تن از آنها بیشتر به چشم می آید: سارومان، دهان سائورون، شلوب، ویچ کینگ و گوتموگ

خادمان سائورون

سارومان و شلوب را نمی توان جزو خادمان سائورون دانست، سارومان ذاتا علاقه ای به پیروی از سائورون نداشت. او تنها می خواست سائورون را بفریبد و حلقه یگانه را به چنگ آورد، نقشه ای که سائورون از آن آگاه شد. سارومان درواقع متحدی قدرتمند برای سائورون بود تا با کمک او بتواند انسان ها را نابود کند.

شلوب بیشتر از سارومان مورد اعتماد سائورون بود. سائورون با دادن غذای زنده از اورک ها و انسان ها به عنوان باج به شیلاب، از او می خواست محافظ موردور در کیریت آنگول باشد.

خادمان سائورون

گوتموگ فرمانده اورک ها در حمله به میناس تیریت بود. او نسبت به نزگول اهمیت کمتری داشت و تحت فرمان ویچ کینگ بود. بنابراین بین خادمان بزرگ از اهمیت کمتری برخوردار است.
دهان سائورون نایب باراد-دور و از فرماندهان سائورون بود. به عنوان فرستادهٔ شخصی ارباب تاریکی از جانب او با دشمنان و خادمانش سخن میگفت و مذاکره میکرد. در موردور بسیار بلند مرتبه بود و از اورک ها ظالم تر و شرورتر بود. دهان سائورون از معدود خادمانی بود که مستقیماً با سائورون صحبت می کرد و به حضورش شرفیاب میشد.

خادمان سائورون

اما در نهایت، بزرگ ترین متحد سائورون، فرماندهٔ ارشد و دست راست او، ویچ کینگ بود. او رهبری نزگول و سپاه سائورون را برعهده داشت و وفادارترین و قدرتمندترین خادم او به حساب می آمد. جز برای اطاعت از سائورون حرکتی نمیکرد و تنها انتظارات اربابش را برآورده میکرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *