۰

معرفی قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی قسمت اول

معرفی قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی قسمت اول

قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی

اولتیمیتور

اولتیمیتور یک موجود و هیولایی کیهانی ۱۰ بُعدی است. او عملاً و تقریباً غیر قابل نابودی است و دارای توانایی هایی مانند تغییر دادن و عوض کردن واقعیت، دستکاری و تغییر در زمان و تغییر بُعد ها و ابعاد ها می باشد. او می تواند واقعیت های مختلف را بخورد.  از جادوی Fifth-Dmension Imps برخوردار می باشد. اولتیمیتور، دشمن اصلی موجودات پنج بعدی است که معروف ترین آنها شخصیت مستر میکسیزپیتلیک می باشد.(آقای میکسیزپیتلیک یک ایمپ فضای پنج‌ بُعدی با قدرت انجام تقریباً هر کاری است که به ذهنش می‌رسد. او معمولاً به عنوان فردی حیله‌گر، تصور می‌شود که از اذیت کردن و عذاب دادن شخصیت ابرقهرمان سوپرمن لذت می‌برد. او توانایی تبدیل سوپرمن به خاکستر، و حتی محو کردن او از زندگی را دارد. ام اولتیمیتور آنقدر قدرتمند هست که تابحال توانسته چندین جهان پنج بعدی را بطور کامل نابود کند.

قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی

پرپتوا

پرپتوا مادر موجوداتی کیهانی مانند آنتی مانیتور و مانیتور است. او این فرزندان را آفرید تا بر مولتیورس نظارت داشته باشند. او فرزند دیگری به نام آلفِئوس دارد که او نیز داراری قدرت های فراوانی بود اما به همراه آنتی مانیتور بد و خبیث درحالی که مانیتور خوب و پاک بود پرپتوا دارای قدرت های کیهانی غیرقابل توصیف است. او می تواند کل مولتیورس را نابود کند، افراد را با یک فکر بکشد و آنقدر قدرتمند است که اگر در مکانی باشد، سیاره هایی در اطرافش بوجود میایند. از توانایی های بیشمار او می توان به طیف نامرئی، اشک انقراض، سیب سیاه، نیرویی ششم و نیروی هفتم اشاره کرد.

قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی

کیزمیت kismet 

کیزمیت یکی از قوی ترین موجودات کیهانی زن( الین بلک و رادیانت از دیگر زن های قدرتمند) در دنیای دی سی و محافظ جهان ها است. کیزمیت تقریباً قادر مطلق است و توانایی های کنترل واقعیت و زمان را دارد. کیزمیت نقش مهمی در زندگی سوپرمن داشت و در جنگ ایمپریکس،شخصیتی قدرتمند که هدف او نابودی جهان بود. تمام قدرت خود را به سوپرمن برای پیروزی در برابر ایمپریکس داد. در سال ۲۰۰۳ جهان دی سی و مارول بار دیگر با هم برخورد داشتن و کیزمیت و ابدیت (از شخصیت های قدرتمند و کیهانی مارول) برای نابود نشدن دنیاهایشان با یکدیگر همکاری کردندکه بعدا این دو شخصیت عاشق هم شدند.

قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی

قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی

خاندان اِندلِس endless 

اِندلِس گروهی از مخلوقات قدرتمند و کیهانی و بی محدودیت هستند. خانوادی اِندلس شامل هفت خواهر و برادر هستند که هر کدام از آن‌ها بازتاب هفت احساس و نیروی بنیادی مختلف در وجود انسان می‌باشند. نام آنها دستینی، دث، دیریم، دیستراکشن، دیزایر، دیسپر، دلیریوم (سرنوشت، مرگ، رویا، نابودی، هوس، ناامیدی و هذیان) است. آن‌ها غیرقابل ادراک، نامیرا و جاودانه محسوب می‌شوند و تقریباً دارای قدرت‌های مطلق هستند و هرکدام قلمرو و مسئولیت‌های مختص به خود را دارا می‌باشند. آن‌ها معمولاً ظاهری شبیه به انسان دارند(دارای پوست و موهایی به رنگ مشکی و قرمز) اما با توانایی دگرپیکری، قادر به تغییر ظاهر به هر شکل و شمایلی را دارند.

 شخصیت دیریم به عنوان قهرمان اصلی حضور دارد، اما تمام خانوادهٔ اِندلس نیز نقش مهمی را ایفا می‌کنند. هرکدام از اندلِس ها نقش متفاوتی دارند یعنی مثلا مرگ، روح مردگان را از قلمرو زندگی  دور می کند، در حالی که دیریم بر قلمرو تخیل نظارت دارد. در دنیای دی سی تنها فرشتگان و شخصیت هایی مثل اسپکتر و لوسیفر و میکائیل و خود شخص پرزنس هستند که از بی پایان ها قوی تر هستند.

دستینی بزرگترین عضو خانواده اِندلس میباشد، او به شکل فردی بلند قد، نابینا، دارای بالاپوش راهبان، و جامه‌ای بلند تصویر می‌شود که کتابی بزرگ به نام کارنامه گیتی با خود حمل می‌کند که به مچ دست راستش زنجیر شده‌است. دث بزرگترین خواهر خانواده اِندلس است، وجود مهربانی و رفتار شادش، او نقش مرگ را ایفا می‌کند (اگرچه او برای فوران خشم گاه‌وبیگاه خود نیز شهرت دارد.)

قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی

قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی

اکلیپسو Eclipso

اکلیپسو (شاهزاده ی تاریکی) اولین تجسم روح خشم و غضب و روح انتقام و فرشتهٔ انتقام بود که به رذالت و پستی کشیده شد و که در نهایت “اسپکتر” جانشین او شد. اکلیپسو که درون قلب تاریکی مهر و موم شده بود، قادر به تسخیر کسانی بود که با او تماس بر قرار می‌کنند (از نامدارترین آن‌ها می‌توان به بروس گوردون اشاره کرد). اکلیپسو اغلب به دنبال تصرف و در اختیار گرفتن افرادی با قدرت‌های خارق‌العاده همچون سوپرمن، لار گاند و شزم برای رسیدن به اهداف خود بود. وی به عنوان یک مخلوق الهی و مسئول طوفان بزرگ در کتاب مقدس نام برده شده است.

 اکلیپسو دارای قدرت‌های جادویی گسترده با اثرات گوناگون است، که شامل پرواز، تغییر اندازهٔ فیزیکی، آسیب‌ناپذیری، نامیرایی و تغییر آب و هوا برای خلق حوادث طبیعی (مثل طوفان و گردباد و…) است. او دارای قدرت، سرعت و استقامت ابرانسانی و همچنین قادر به ایجاد و بکارگیری انرژی از دستان و چشم چپ خود است! او توانایی تسخیر هر شخصی که با او تماس بر قرار می‌کند را دارد. او طی یک مبارزه با کمک چندین نفر از شخصیت های دیگر به سختی توانست اسپکتر را شکست دهد اما طی بحرانی اسپکتر دوباره آزاد شد و اینیار با خشمگینی فراوان به سوی محل استقرار اکلیپسو حمله برد و همه جا را نابود کرد. (اما اکلیپسو توانست زنده فرار کند.)

او توانایی نامرئی شدن، پرواز و کنترل بر ارواح را نیز دارد، او با خود شمشیری به ظاهر نشکن و عرفانی حمل می‌کند و شمشیرزنی حرفه‌ای به شمار می‌رود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *