۰

انتشار بازی Hogwarts Legacy تاخیری ندارد

انتشار بازی Hogwarts Legacy

انتشار بازی Hogwarts Legacy تاخیری ندارد

خبری از تاخیر در عرضه نیست؛ امسال شاهد انتشار Hogwarts Legacy خواهیم بود در حالی که چند وقت اخیر مدام شاهد انتشار خبرهایی مبنی بر تاخیر در عرضه بازی‌های سال ۲۰۲۲ بوده‌ایم، Hogwarts Legacy هم از این قاعده مستثنا نبوده است.
آقای Colin Moriarty مجری پادکست Scared Symbol اوایل هفته به شایعات تعویق در انتشار Hogwarts Legacy دامن زد و تاکید کرد که بازی تا سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد.
به‌تازگی اما، وب‌سایت شعبه برزیل Warner Bros تایید کرد که نقش آفرینی جدید آن‌ها با تم هری‌پاتر، طی سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.
در ادامه وب‌سایت رسمی هری‌پاتر، Wizarding World با آپدیت پستی تیتر زد که Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.
با همه این تفاسیر، نمی‌توان به انتشار بازی در سال جاری میلادی تماما مطمئن بود، ولی این اخبار نشانه خوبی برای منتظران Hogwarts Legacy است.

همچنین احتمال نمایش بازی Hogwarts Legacy در رویداد بعدی پلی‌ استیشن

طبق ادعای یکی از منابع داخلی، ظاهراً شرکت WB Games تصمیم گرفته است تا بازی Hogwarts Legacy را در رویداد بعدی پلی‌استیشن نمایش دهد. از زمان معرفی بازی Hogwarts Legacy در رویداد ویژه‌ی پلی‌استیشن ۵، بیش از یک سال گذشته است. با این حال، تاکنون WB Games و استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software) اطلاعات بسیار اندکی را در خصوص این بازی اکشن نقش‌آفرینی منتشر کرده‌اند. بازی مذکور ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ عرضه شود، اما انتشار آن به دلایل مختلف به سال ۲۰۲۲ موکول شد. طبق شایعه‌ی جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد نمایش جدیدی از این بازی خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *