۰

پلی استیشن در حال کار بر روی ۲۵ بازی جدید PS5 است

بازی جدید PS5

Hermen Hulst ، رئیس استودیوی PlayStation ، می گوید که آنها بیش از ۲۵ بازی PlayStation 5 در حال توسعه دارند که نیمی از آنها IP جدید هستند.

همانطور که توسط Wired گزارش شده است ، Hulst می گوید استودیوی PlayStation که شامل استودیوهای توسعه دهنده مانند stomping grounds ، Guerilla ، Naughty Dog ، Insomniac Games و موارد دیگر ، بیش از ۲۵ عنوان در حال توسعه برای PS5 است.

گفته می شود نیمی از این ۲۵ بازی فرنچایز های جدید هستند.

بازی جدید PS5

این لزوما به معنای وجود ۲۵ بازی انحصاری در استودیوی PlayStation نیست. بازی هایی مانند Sackboy: A Big Adventure and Returnal هر دو تحت پرچم استودیوی پلی استیشن منتشر شدند ، اما به ترتیب توسط استودیوهایی که متعلق به سونی نیستند ساخته شده اند.

با این وجود این خبر مهیج برای هر کسی است که کنجکاو است تا بداند سونی برای بعد از بازی Ratchet and Clank: Rift Apart که قرار است ماه آینده منتشر شود ، چه برنامه هایی دارد. برخی دیگر از عناوین دیگر آشکار شده اند ، مانند Horizon Forbidden West (گویا امسال منتشر می شود) یا حتی God of War Ragnarok ، که از زمان رونمایی شدن آن در سال گذشته در مورد آنها اصلاً بحث نشده است.

همچنین مشخص شده است که Polyphony Digital در حال کار بر روی Gran Turismo 7 است ، اگرچه این عنوان به سال آینده موکول شد.

Insomniac احتمالاً در حال کار بر روی دنباله ای از Spider-Man است و گفته می شود Naughty Dog در بازسازی The Last of Us و یک بازی چندنفره در دنیای The Last of Us نیز دست به کار شده است ، اما هنوز تعداد زیادی از استودیو ها وجود دارند که روی پروژه های ناشناخته کار می کنند.

با گذشت زمان ، ما خواهیم فهمید که هر استودیو روی چه چیزی کار می کند اما در حال حاضر ، تنها چیزی که می دانیم این است که استودیوی PlayStation بیش از ۲۵ بازی در حال توسعه دارد و نیمی از آنها IP جدید ، با مجوز از Hulst است.

بازی جدید PS5 بازی جدید PS5 بازی جدید PS5 بازی جدید PS5 بازی جدید PS5 بازی جدید PS5 بازی جدید PS5

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *