۰

آغاز افسانه دیپ وب و یا دارک وب

آغاز افسانه دیپ وب و یا دارک وب

آغاز افسانه دیپ وب و یا دارک وب

اولین باری که از واژه ی دیپ وب و یا دارک وب استفاده شد ، توسط Ross Ulbricht بود.
ایشون اعتقاد داشتند که یک سرور جداگانه و یک گوگل مخفی دقیقا زیر گوگل اصلی وجود داره که توسط تروریست کنترل میشه ایشون اعتقاد داشتند که تمام معاملات و یا نقشه های سری تروریستی در فضای مجازی در این فضای تاریک توسط تروریست ها انجام میشه و هیچکس قادر به دیدن این معاملات به جز اشخاصی که کد های سرور رو دارن نیست این واژه بعد ها بعد و ابعاد گسترده ای به خودش گرفت و از اونجایی که به نظر جذاب میرسید ، داستان های عجیب و یا فکت های ترسناکی از دل این واژه به فضای مجازی رسید .

 از عروسک های لولیتا گرفته تا خرید و فروش برده . تا جاده ی ابریشم تا هزاران داستان دیگه که در واقع هیچکدومشون واقعیت نداشتن متاسفانه از اونجایی که معمولا در فضای مجازی به علت وجود یک سری پیج ها وکانال های نااگاه همه چیز به صورت برعکس گفته میشه ؛ خیلی ها ادعا میکنند که در دیپ وب هستند و سایت های دارک وب رو دارن اما این کلمه الان یکی از جذاب ترین کلمات در پیج های ترسناک شده بدون اینکه حتی بدونن معنیش چیه .

آغاز افسانه دیپ وب و یا دارک وب

اینکه چند ویدیو از یوتوب یا سایت های نا اشنا پیدا بشه و گذاشته بشه و گفته بشه این ویدیو ها از دارک وب درومدن کاملا اشتباس . شما کافیه در همین یوتوب کلمه creepy videos رو سرچ کنید و بببنید چه قد ویدیو های دارک وجود داره که هیچوقت نمیشه از یوتوب پاکشون کرد . میتونید ساعت ها این ویدیو هارو نگاه کنید در نتیجه ، رد روم ها ، سایت های خرید و فروش اعضای بدن و اسلحه و مواد مخدر ، در قسمتی زیرین گوگل وجود داره که هیچ فرد معمولی با هیچ تکنیکی نمیتونه بهشون برسه و حتی اگه بتونه با به دست اوردن این سرور ها وارد این فضا بشه به صورت اوتوماتیک از این فضا بن یا اخراج میشه و اینکه به علت وجود گروهک های جنایت کار در این فضا که افراد خارجی رو رصد میکند شناسایی شده و شدیدا براش مشکل پیش میاد .

پس خواهشا برای جذاب کردن هر چیزی اینقدر ادعا نکنید که وارد دارک وب هستید و میتونید تو این سایت ها رفت و امد داشته باشید . یا تروریست هستید که میتونید و یا اینکه نرم افزار تور برای دست به سر کردن شما ، شمارو وارد یک فضای وهم الود کرده تا شما از دارک وب اصلی دور بشید .

| برای مطالعه پرونده های ترسناک بیشتر در کنترل امجی به صفحه آن مراجعه کنید |

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *