۰

بازی Far Cry 6 به بیشترین میزان دانلود در ماه اکتبر دست یافت

Far Cry 6

بازی Far Cry 6 به بیشترین میزان دانلود در ماه اکتبر دست یافت

با توجه به آمار منتشر شده توسط پلی‌استیشن، به نظر می‌رسد که بازی Far Cry 6 در آمریکا و کانادا به بیشترین میزان دانلود دست پیدا کرده است. اما در اروپا وضعیت کمی متفاوت بوده است و عنوان FIFA 22 بیشترین میزان دانلود را در بین عناوین مختلف داشته و پس از آن Far Cry 6 بیشترین تعداد دانلود را دارد. لازم به ذکر است که این آمار از بین کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ جمع آوری شد.

چند روز پیش هم از سازندگان ارشد بازی‌های Far Cry، آقای Dan Hay از یوبیسافت جدا شد .او به مدت ده سال در استودیو مونترآل یوبیسافت به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فرنچایز Far Cry فعالیت می‌کرد و کارگردان ایده‌پرداز نسخه‌ی پنجم نیز بود. مقصد وی پس از جدایی از یوبیسافت مشخص نشده است

 

Far Cry 6

چند وقت پیش هم شایعه شده بود که نسخه بعدی Assassin’s Creed یک اسپین آف همانند Far Cry Primal خواهد بود

چند ماه قبل یوتیوبری به نام Rafiti در خصوص شایعات نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed صحبت کرده است. به‌ گفته‌ی وی، نسخه‌ی بعدی این مجموعه که ظاهراً در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد، یک بازی بزرگ نیست و بیشتر به یک پروژه‌ی مستقل و کوچک همانند بازی Far Cry New Dawn شباهت دارد. این یوتیوبر می‌گوید اسم رمز این بازی در حال حاضر Meteor است و پروژه‌ی مذکور بر روی جنگ با تمپلارها متمرکز نخواهد بود. همچنین وی در اشاره کرد که احتمالاً چند بازی دیگر از این مجموعه وجود دارند که در طی سال‌های آتی منتشر خواهند شد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *