۰

نقدها و نمرات منتقدین متاکریتیک نسخه PS5 بازی Far Cry 6 منتشر شدند

نسخه PS5 بازی Far Cry 6

نقدها و نمرات منتقدین متاکریتیک نسخه PS5 بازی Far Cry 6 منتشر شدند

که نشان از یک بازی قابل قبول و سرگرم‌کننده و نه بیشتر از شرکت یوبیسافت دارند. همچنین، بسیاری از منتقدین به شدت از عملکرد فنی این بازی شکایت داشتند و طبق گفته‌ی آن‌ها، گیمرها ممکن است در حین تجربه‌ی این عنوان دائماً با باگ‌ها، کرش‌ها و مشکلات فنی مختلف روبرو شود
منتقد Playsense در نقد خود از بازی می‌نویسد: «بار دیگر، شرما یوبیسافت محتوایی مشابه را در محیطی جدید ارائه می‌دهد. این بازی به لطف شلوغی‌ها و هرج و مرج‌های لذت بخشی که Far Cry به آن‌ها شهرت دارد، ارزش تجربه خواهد داشت. همچنین، آنتاگونیست این بازی با نقش آفرینی جیانکارلو اسپوزیتو در شهری زیبا به نام یارا حکمرانی می‌کند و تقابل با آن لذت بخش است. البته، قسمت ششم این مجموعه مشکلاتی نیز دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به هوش مصنوعی گنگ و احمقانه‌ی دشمنان، عدم وجود یک درخت مهارت و عدم پولیش بودن بازی اشاره نمود»

همچنین احتمالاً یک بازی چند نفره از Far Cry در دست ساخت است

اخیراً یوتیوبری که اجازه‌ی دسترسی زودهنگام به بازی Far Cry 6 داشته است، متوجه یک QR Code شده که به بازی چند نفره‌ی این مجموعه اشاره دارد. JorRaptor که به عنوان یک یوتیوبر اجازه‌ی دسترسی و تجربه‌ی زودهنگام بازی Far Cry 6 را دریافت کرده است، اخیراً متوجه یک QR Code درج شده در کنار یک جعبه در مقاطع اولیه‌ی بازی شده است. اما زمانی که وی این کد را به وسیله‌ی تلفن همراه خود اسکن می‌کند، ویدیویی شش ثانیه‌ای از اسلحه‌ای که به سمت یک شخصیت کارتونی نشانه رفته است پخش می‌شود.

نسخه PS5 بازی Far Cry 6

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *