۰

نام بازی جدید Call Of Duty مشخص شد

بازی جدید Call Of Duty

شایعه شده است که ورودی بعدی سری Call of Duty با نام رمز “Slipstream” شناخته می شود. این خبر توسط Helba_The_AI که مسئول سایت blizztrack.com است منتشر شده است، سایتی که به روز رسانی ها و دانلود ها را در ویترین فروشگاه اکتیویژن بلیزارد ، Battle.net منتشر می کند.

بازی جدید Call Of Duty

هلبا در توییتر خود به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد فایلهایی مربوط به Call of Duty 2021 وجود دارد که در Battle.net در کنار با نام “Slipstream” بارگذاری شده اند . در حالی که Activision Blizzard تایید کرد که Call of Duty بعدی با پیشرو بودن بازی Sledgehammer Games در حال توسعه است ، این بازی به طور رسمی فاش نشده و یا تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. Sledgehammer به توسعه Modern Warfare و Black Ops Cold War کمک کرد و توسعه بازی WWII را رهبری کرد. Call of Duty بعدی نیز یک بتل رویال رایگان مانند وارزون خواهد داشت.

بازی جدید Call Of Duty

هلبا همچنین در توئیتی نوشت كه بازی Call Of Duty بعدی ممكن است به زودی یک نسخه آلفا داشته باشد ، كه این موضوع بر اساس برخی از متن های موجود در پرونده های Battle.net است. در اوایل سال جاری گزارش شد که بازی بعدی Call of Duty با عنوان Vanguard و در طول جنگ جهانی دوم برگزار خواهد شد. اگرچه عنوان Vanguard ممکن است نام رسمی این بازی باشد ، اما از عنوان Slipstream می توان برای تست مخفیانه بازی یا جلوگیری از درز نام رسمی بازی استفاده کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *