۰

تمام تغییرات نقشه فصل ۷ بازی فورتنایت

تغییرات نقشه فصل ۷ بازی فورتنایت

طبق روال همیشگی ، بعد از آمدن هر سیزن جدید در بازی فورتنایت ، بهضی وقت ها تمام و بعضی وقت ها بخشی از نقشه بازی تغییر خواهند کرد.

در این فصل با وجود فضایی ها در بازی ، شاهد بعضی تغییرات جدید و عجیبی هستیم که در ادامه به آنها اشاره می کنیم :

Believer Beach

شاید جالب ترین تغییر نقشه در فصل ۷ ، Believer Beach باشد. در تمام طول ساحل شما شاهد Launch Pad هایی هستید که به طرح و رنگ بیگانگان درامده و درواقع این ساحل برای اسقبال از آنها ساخته شده است که یک نوع تلاش برای ارتباط با بیگانگان است.

همچنین به نظر می رسد که به مناسبت آمدن فضایی ها به زمین ، جشنی در این ساحل ترتیب داده شده بود که به دلیل دوستانه نبودن حرکات بیگانگان با زمینی ها ، کنسل شد.

Corny Complex

منطقه شمال شرقی مرکز نقشه اکنون Corny Complex است و به نظر می رسد مرکز اصلی فعالیت IO در این جزیره باشد. به عنوان مخالفت اصلی با بیگانگان ، ممکن است IO ها متحد آنها باشند ، و سربازان پیاده این گروه مرموز در صورت مشاهده شما باز هم به سمت شما شلیک می کنند و آنها فقط در این مکان نیستند.

همچنین می توانید به سمت هر بشقاب پرنده ای که روی زمین فرود آمده است بروید و سوار آن شوید که در این آموزش به شما روش اینکار و محل قرارگیری آنها در نقشه را توضیح داده ایم.

The Aftermath

مکانی که بیشترین وزن را در جلو بردن خط داستانی حمل می کند ، The Aftermath است که به نظر می رسد این بار مکانی مشخص روی نقشه نیست اما هنوز جایی است که قطعاً می خواهید از آن دیدن کنید. این منطقه یکی از آرتیفکت های بیگانگان را دارد که برای شخصی سازی Kymera در Battle Pass باید آنرا پیدا کنید. همچنین اینجا ظاهراً محل The Foundation است که به نظر می رسد در عمق این چاله سقوط کرده است.

مکان های مورد حمله قرار گرفته

اگر به نقشه خود نگاه کنید متوجه می شوید که یک مکان مشخص با رنگ بنفش نوشته شده است و این به این معنی است که در حال حاضر توسط بشقاب پرنده ها پر شده است. می توانید برای جنگ با بیگانگان به آنجا بروید ، اما به نظر می رسد که آنها ابتدا به سمت شما شلیک نمی کنند .  البته مانند اواخر فصل ۶ آنها هنوز هم شما را می ربایند و در جای دیگری پرتاب می کنند. در حال حاضر ، مکان های مورد حمله شامل Believer Beach، Lazy Lake و Pleasant Park است.

سلاح های O-Matic ، دستگاه های فروش اسلحه و تفتگ های AA

در فصل ۷ همچنین می توانید Weapon-O-Matic را پیدا کنید . این دستگاه ها در قبال گرفتن مقداری طلا از شما بهتان اسلحه تحویل می دهند و همیشه روی آن عکسی از سلاحی که قرار است تحویل بدهد نمایش داده می شود و دیگر چیز شانسی به شما تحویل نمی دهد.

با ورود بیگانگان به این جزیره ، گویا وضعیت آنها کمی نظامی تر شده است. یک پناهگاه در غرب Steamy Stacks اکنون دارای یک اسلحه AA است که برای زدن  UFO ها بسیار مناسب و ایمن است ، همچنین این تنها اسلحه AA روی نقشه نیست.

گذشته از تمام تغییات ، گویا دیگر خبری از مناظر ماقبل تاریخی نیست و به جای آنها سفینه ها قرار گرفته اند و بزرگ ترین سفینه آنها ( سفینه مادر ) دقیقا در بالای جزیره قرار گرفته است که سایه آن کل نقشه بازی را پوشانده و بسیار ترسماک است. به احتمال زیاد این سفینه تا آخر سیزن در جای خود باقی بماند و یکی از آیتم های مخصوص ایونت باشد.

تغییرات نقشه فصل ۷ بازی فورتنایت تغییرات نقشه فصل ۷ بازی فورتنایت تغییرات نقشه فصل ۷ بازی فورتنایت تغییرات نقشه فصل ۷ بازی فورتنایت تغییرات نقشه فصل ۷ بازی فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *