۰

آموزش فورتنایت فصل ۷ : محل پیدا کردن UFO ها در بازی

آموزش فورتنایت فصل ۷

در فصل ۷ بازی فورتنایت ، فضایی ها و بیگانگان وارد جزیره فورتنایت شدند و همراه با خود سفینه های و سلاح های مخصئص به خود را آوده اند.

در این مقاله ما به شما محل UFO ها ( سفینه ها ) را نشان خواهیم داد تا شما هم بتوانید لذت پرواز با یکی از آنها را تجربه کنید.

محل UFO ها در فصل ۷ بازی فورتنایت

حمله بیگانگان کار کوچکی نبود و موجودات فرازمینی به تعداد زیادی در اطراف جزیره حضور دارند ، اما یافتن بشقاب پرنده های آنها بسیار آسان است. بهترین شرط شما این است که به جایی بروید که دود آبی می بینید. مشابه فصل ۴ که سربازهای تونی استارک با دود آبی نمایش داده میشدند ، اکنون دود آبی مخصوص سفینه های فضایی هاست.

فقط مراقب باشید ، زیرا این سفینه ها توسط سربازان پیاده IO که به همان اندازه مشتاق دزدیدن سفینه های جذاب آنها هستند ، محافظت می شود. نگهبانان IO به محض دیدن شما بهتان تیراندازی می کنند ، بنابراین آماده یک نبرد سخت با آنها باشید. پس از شکست دادن نگهبانان IO  ، می توانید مانند وسایل نقلیه دیگری که در بازی است ، سوار سفینه شوید و آن را هدایت کنید. گروه یا اسکواد شما می تواند از این طریق به دشمنان شلیک کند ، به علاوه می توانید با استفاده از لیزر مخصوص آن ، برای بلند کردن اجسام از زمین ، حتی بازیکنان و وسایل نقلیه دشمن استفاده کنید.

مکان باقی UFO ها در فصل بازی فورتنایت

همچنین در هر مکانی که با فونت بنفش روی نقشه مشخص شده باشد ، بشقاب پرنده ها را پیدا خواهید کرد. در این مکان ها ، بیگانگان به طور فعال در حال برداشت محیط توسط سفین های خود هستند که البته ما هنوز مطمئن نیستیم که در واقع چرا آنها این کار را می کنند. به نظر می رسد آنها تا زمانی که مورد اصابت قرار نگیرند منفعل هستند. پس با اولین شلیک شما به سمت آنها ، مبارزه شما آغاز می شود که البه باید توجه کنید که این دشمنان بسیار قوی تر از گارد های IO هستند ، پس اگر به دنبال مبارزه کردن نیستید ، هیچ کاری به آنها نداشته باشید.

همچنین با نابود کردن این سفینه ها ، تعدادی Bolt و Nut به دست خواهید آورد که می توانید با آنها سلاح های مختلفی را کرفت کنید.

مطمئناً این سفینه ها یکی از محبوب ترین قسمت های فصل ۷ است ، اما انتظار نداشته باشید که با رسیدن فصل ۸ در ماه سپتامبر ، آنها همچنان وجود داشته باشند. به همین دلیل ، تلاش کنید تا قبل از رفتن آنها از بازی ، کار با سفینه ها را تجربه کنید.

آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *