۰

معرفی فیلم مست عشق ۱۴۰۳ به کارگردانی حسن فتحی

معرفی فیلم مست عشق 1403

فیلم “مست عشق” به کارگردانی حسن فتحی و با بازی درخشان پارسا پیروزفر در نقش مولانا جلال‌الدین رومی، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های امسال سینمای ایران بود. این فیلم که روایتی از زندگی و مثنوی معنوی این شاعر و عارف نامی ایرانی است، از همان ابتدای مراحل ساخت، به دلیل حضور عوامل برجسته و خاص خود، مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سینما و ادبیات قرار گرفته است.

داستان فیلم

“مست عشق” برهه‌هایی از زندگی مولانا را به تصویر می‌کشد و به خصوص بر رابطه عمیق و پرفراز و نشیب او با شمس تبریزی، عارف و مراد مولانا، تمرکز دارد. این فیلم داستان آشنایی این دو شخصیت برجسته و تاثیرگذاری که بر یکدیگر و دنیای اطرافشان می‌گذارند را روایت می‌کند.

بازیگران و عوامل

در کنار پارسا پیروزفر، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، به همراه جمعی از بازیگران مطرح ایرانی و ترک از جمله هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ و حسام منظور در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. کارگردانی این اثر بر عهده حسن فتحی، کارگردان نامدار سینما و تلویزیون ایران است که سابقه ساخت آثاری ماندگار مانند سریال “می‌لاد” و “شهرزاد” را در کارنامه خود دارد. مهران برومند و حسن علیزاده نیز تهیه‌کنندگی “مست عشق” را به عهده دارند.

معرفی فیلم مست عشق 1403

تاریخ اکران

“مست عشق” در (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در سینماهای ایران اکران شد.

نکات جالب:

  • “مست عشق” اولین فیلم سینمایی بلند حسن فتحی بعد از حدود ۱۲ سال است.
  • این فیلم در کشورهای ایران و ترکیه فیلمبرداری شده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *