۰

گوشی Oppo Reno12 F با چیپست Dimensity 6300 معرفی شد

گوشی Oppo Reno12 F

سری Reno12 اوپو از دو گوشی هوشمند – Reno12 و Reno12 Pro تشکیل شده بود. این تعداد امروز با معرفی Reno12 F توسط اوپو به سه عدد تغییر کرد.

Oppo Reno12 F از تراشه Dimensity 6300 بهره می‌برد و دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. این گوشی هوشمند اندروید ۱۴ مبتنی بر ColorOS 14.0.1 را بوت می‌کند و با Oppo AI همراه است. این موارد شامل خلاصه ضبط هوش مصنوعی، خلاصه هوش مصنوعی برای متن، نویسنده هوش مصنوعی و سخنرانی هوش مصنوعی می‌شود.

Oppo Reno12 F دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز FHD+ OLED در جلو با محافظ شیشه AGC DT-Star2 و یک حسگر اثر انگشت در زیر آن است. این صفحه نمایش حتی در صورت خیس بودن قابل استفاده است و همچنین دارای یک پانچ‌حفره مرکزی برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

در پشت، ما یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ داریم که یادآور طراحی Oppo Find N3 است. این ماژول دارای یک حلقه نورانی دایره‌ای به نام Halo Light در اطراف آن است و طراحی آن Cosmos Ring نام دارد که از ساعت‌های لوکس الهام گرفته شده است.

گوشی Oppo Reno12 F

ماژول دایره‌ای شکل دارای سه دوربین است – دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی (میدان دید ۱۱۲ درجه) و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی. اینها با برخی ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌شوند، از جمله پاک‌کن هوش مصنوعی ۲.۰، مات کردن هوشمند تصویر با هوش مصنوعی ۲.۰ و استودیو هوش مصنوعی.

سایر ویژگی‌های برجسته Oppo Reno12 F شامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ ۴۵ وات، USB-C، فرستنده مادون قرمز و درجه IP64 است.

Oppo Reno12 F در رنگ‌های سبز و نارنجی عرضه می‌شود که رنگ دوم الهام‌گرفته از Peach Fuzz است که رنگ سال ۲۰۲۴ پنتون است. این گوشی هوشمند در وب سایت تایلندی Oppo لیست شده است، اما این برند هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن را مشخص نکرده است.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *