۰

تایید ساخت ریمسترهای Assassin’s Creed توسط رئیس یوبی‌سافت

ریمسترهای Assassin’s Creed

طبق گفته‌های ایو گیلموت، مدیرعامل یوبی‌سافت، قرار است شاهد ساخت ریمسترهایی از سری Assassin’s Creed باشیم. رئیس یوبی‌سافت این خبر را در مصاحبه‌ای که به تازگی در وبلاگ یوبی‌سافت منتشر شده است، اعلام کرد.

گیلموت در این مصاحبه به عناوین معرفی‌شده آینده یوبی‌سافت، موتورهای اختصاصی شرکت و مجموعه Assassin’s Creed اشاره کرد. او علاوه بر اینکه گفت بازی Assassin’s Creed Hexe طرفداران را «غافلگیر» خواهد کرد، تایید کرد که چندین ریمستر از نسخه‌های قدیمی‌تر این مجموعه در حال ساخت است. به گفته گیلموت، دنیاهای نسخه‌های قدیمی‌تر هنوز داستان‌های روایت‌نشده‌ای دارند. مدیرعامل یوبی‌سافت گفت: «اول از همه، بازیکنان می‌توانند از چند ریمستر هیجان‌زده شوند، که به ما امکان می‌دهد برخی از بازی‌هایی را که در گذشته ساخته‌ایم، دوباره مرور کنیم و آن‌ها را مدرن‌سازی کنیم؛ دنیاهای برخی از بازی‌های قدیمی‌تر Assassin’s Creed ما هنوز فوق‌العاده غنی هستند.»

گیلموت سپس گفت که پروژه آینده Hexe کاملاً با Assassin’s Creed Shadows که اخیراً معرفی شده، متفاوت خواهد بود. «دوم اینکه، برای پاسخ به سوال شما، تنوع تجربه‌ای زیادی وجود خواهد داشت. هدف این است که بازی‌های Assassin’s Creed به‌طور مرتب عرضه شوند، اما هر سال تجربه یکسانی نباشد. اتفاقات خوبی در راه است، از جمله Assassin’s Creed Hexe که معرفی کرده‌ایم، که قرار است بازی‌ای کاملاً متفاوت از Assassin’s Creed Shadows باشد. فکر می‌کنم مردم را غافلگیر کنیم.»

اوایل امسال گزارش دادیم که توسعه ریمستر شایعه‌شده Assassin’s Creed Black Flag ممکن است اواخر سال گذشته آغاز شده باشد. جالب اینجاست که خروجی Insider-Gaming می‌نویسد که «تصاویر کوتاهی» از شخصیت اصلی Black Flag، یعنی ادوارد کنوی، در ریمستر دیده است. با این حال، این تصاویر با شرطی به این خروجی نشان داده شده است که علناً منتشر نشود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *