۰

تاریخ عرضه بتای عمومی iOS 18

تاریخ عرضه بتای عمومی iOS 18

اپل به تازگی نسخه بتای اولیه iOS 18 را پس از معرفی آن در کنفرانس WWDC 2024 منتشر کرد. در حالی که نصب این نسخه بتا بسیار آسان است، باید توجه داشته باشید که این نسخه با مشکلات زیادی همراه است. یکی از مهم‌ترین دلایل برای اینکه چرا نباید اولین نسخه بتای iOS 18 را نصب کنید، وجود تعداد زیادی باگ در سراسر سیستم عامل است. ما قبلاً توصیه کرده‌ایم که کاربران تا انتشار نسخه‌های بتای بعدی برای توسعه‌دهندگان صبر کنند و یا به طور کلی منتظر بمانند تا شرکت نسخه بتای عمومی را منتشر کند که از نسخه‌های اولیه بتای توسعه‌دهندگان باثبات‌تر خواهد بود. حالا این سوال مطرح می‌شود که اپل چه زمانی اولین نسخه بتای عمومی iOS 18 را برای آیفون منتشر خواهد کرد.

اپل ممکن است نسخه بتای عمومی iOS 18 را در تاریخ ۸ جولای منتشر کند و قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل بعداً ارائه شود. فقط با در نظر گرفتن نسخه‌های بتای اولیه شرکت، می‌توان گفت که iOS 18 یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌هایی است که آیفون تا به حال دریافت کرده است. این شرکت ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل را که قابلیت‌های اصلی آن برای iOS 18 هستند، در اواخر تابستان منتشر خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که شرکت پس از انتشار اولین نسخه‌های بتای عمومی برای تست‌کنندگان بتا، ویژگی‌های هوش مصنوعی خود را منتشر کند. در حال حاضر، سوال این است که اپل چه زمانی اولین نسخه بتای عمومی iOS 18 را معرفی خواهد کرد و بر اساس روندهای گذشته، تخمین نسبتاً خوبی از زمان وقوع آن داریم.

صفحه بتای اپل اشاره می‌کند که نسخه‌های بتای عمومی «به زودی» عرضه خواهند شد، اما هیچ تاریخ دقیق مشخصی ذکر نشده است. تا جایی که می‌دانیم، اپل نسخه‌های بتای عمومی iOS را حدود سه تا چهار هفته پس از نسخه‌های بتای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است. با در نظر گرفتن این اطلاعات، این شرکت می‌تواند نسخه‌های بتای عمومی iOS 18 را در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۴ منتشر کند. برای جزئیات بیشتر، می‌توانید زمان انتشار نسخه بتای عمومی iOS در چهار سال گذشته را بررسی کنید.

نسخه بتای عمومی iOS 17 در ۱۲ جولای منتشر شد. نسخه بتای عمومی iOS 16 در ۱۱ جولای منتشر شد. نسخه بتای عمومی iOS 15 در ۳۰ ژوئن منتشر شد. نسخه بتای عمومی iOS 14 در ۹ جولای منتشر شد.

توجه داشته باشید که این موارد صرفاً حدس و گمان هستند و این شرکت ممکن است یک هفته زودتر یا دیرتر از ۸ جولای نسخه بتا را منتشر کند، زیرا ما از برنامه‌های داخلی شرکت که برای خود تعیین کرده است، اطلاعی نداریم. در مورد سایر به‌روزرسانی‌ها مانند watchOS 11، macOS 15 و موارد دیگر، این شرکت ممکن است نسخه‌های عمومی را همزمان با iOS 18 منتشر کند. با این حال، اگر این شرکت با هرگونه مشکل اساسی مرتبط با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار مواجه شود، ممکن است شاهد تأخیر در انتشار نسخه‌های بتای عمومی باشیم.

برچسب‌ها:, , ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *