۰

هر آنچه باید درباره انیمیشن من نفرت انگیز ۴ بدانید

انیمیشن من نفرت انگیز 4

هر آنچه باید درباره انیمیشن من نفرت انگیز ۴ بدانید

انیمیشن Despicable Me 4 نزدیک است و همه نشانه ها حاکی از موفقیت بزرگ دیگری برای انیمیشن Illumination است. این فرنچایز تا کنون یک کارت دعوت برای استودیو انیمیشن بوده است، با شخصیت‌های نمادین، ضربان‌های روایی متحرک و اکشن‌های هیجان‌انگیز که تضمین می‌کند تماشاگران همیشه ارزش پول خود را از تجربه سینما دریافت می‌کنند. جای تعجب نیست که عشق به من نفرت انگیز اولیه، اسپین‌آف‌های بی‌شماری، تبلیغات، بازی‌های ویدیویی و حتی سواری در پارک موضوعی ایجاد کرد و به مصرف‌کنندگان این امکان را داد که هرچه بیشتر به این شخصیت‌های خنده‌دار و خنده‌دار نزدیک‌تر شوند. Despicable Me 4 قول می دهد که گروه را دوباره متحد کند، اما چند تغییر شگفت انگیز وجود دارد. تریلرهای اولیه برخی از ضربات کلیدی فیلم را فاش کرده اند و بینشی از انتظارات مخاطبان ارائه می دهند. اما بسیار خوب است که یک نمای کلی بسیار گسترده تر از روند تولید پشت موفقیت احتمالی بدست آوریم، با نگاهی به اینکه چه کسی روی تصویر کار می کند و چگونه آن را در برنامه های گسترده تر Illumination Animation و Universal Studios قرار می دهد. این همه آن چیزی است که طرفداران و تازه واردان باید در مورد آخرین دنباله با مضمون Minion قبل از اولین آن بدانند.

انیمیشن من نفرت انگیز 4

من نفرت انگیز ۴ داستان گرو را ادامه می دهد

انگیزه بازاریابی فوق‌العاده‌ای برای بیرون راندن روایت جدید برای Despicable Me 4 وجود داشته است، و به مخاطبان نشان می‌دهد که این ورودی به سادگی شبیه به هم نخواهد بود. در گذشته، گرو سعی کرده ماه را بدزدد، خانواده جدیدی را پذیرفته است، عشق پیدا کرده، با دشمنان قدیمی مبارزه کرده و منشاء شرور خود را به آینه عقب برده است. جدیدترین تریلرهای Despicable Me 4 نشان می‌دهد که گرو دوران خوشی را تجربه می‌کند و زندگی خانوادگی‌اش بهتر از همیشه است. چهره جدیدی به آن خانواده می پیوندد، با گرو جونیور، فرزند گرو و لوسی وایلد که زندگی آنها را زیر و رو می کند. وقتی والدین جدید سعی می‌کنند فرزندشان را در خانواده‌ای پر از اسلحه، نقشه‌های شیطانی و فرار خواهر و برادر بزرگ کنند، مخاطبان باید منتظر کارهای جسارت‌آمیز و پوچ باشند. اما این ترس از پدر شدن نیست که گرو را آزار می دهد. او تمام این کارها را قبلا انجام داده است. در عوض، این یک تهدید دوباره در حال ظهور است که در تمام زندگی او ظاهر می شود، که به کاتالیزور درگیری تبدیل می شود و این ماجراجویی را وارد قلمروی جدید می کند. ماکسیم لو مال و شریک والنتینا پس از فرار از حبس خود در حال انتقام هستند. با توجه به گرو و خانواده اش، خانواده باید تصمیم بگیرند که به محله جدیدی نقل مکان کنند و وارد یک طرح جابجایی حفاظتی شوند. گرو و لوسی با در نظر گرفتن شخصیت های جدید در قالب چت کانینگهام و بلانچ کانینگهام، باید یاد بگیرند که با این تغییر غیرعادی مناظر هماهنگ شوند. البته خطرات زیادی در پیش رو وجود دارد که گرو و ماکسیم در نهایت با هم روبرو می شوند. اما این قبل از این نیست که خانواده فرصتی برای ملاقات با پرسکات ها، همسایگان کانینگهام ها، که برخی از اسرار خود را برای پنهان کردن دارند، پیدا کنند. فیلم‌های ایلومینیشن همیشه حاوی جزئیات عجیب و غریب هستند و شاید هیچ چیز عجیب‌تر از مینیون‌ها در این ماجراجویی وجود نداشته باشد. مینیون‌ها تا شیطنت‌های معمول خود به مگا مینیون‌ها تبدیل می‌شوند، تیمی نخبه از جاسوسان که از ابرقهرمانان الهام گرفته‌اند. با توجه به سرم فوق العاده کاپیتان آمریکا، مینیون ها توانایی های جدیدی برای کمک به مبارزه با خطرات در حال ظهور دارند. مخاطبان می توانند انتظار داشته باشند که این تیم نخبه به شدت مورد توجه قرار گیرد، اگرچه آنها احتمالاً آنطور که Gru ممکن است مؤثر نباشند!

انیمیشن من نفرت انگیز 4

چهره‌های مشهور با حضور یک تیم خلاق کلاسیک برمی‌گردند

با بازگشت شخصیت‌ها، اعضای بازیگران بازگشته می‌آیند و بسیاری از بازیگران اصلی برای ارائه تجربه‌ای که ارزش دیدن دارد، بازگشته‌اند. اینها نام هایی هستند که نقش مهمی در موفقیت فیلم های انیمیشن قبلی Illumination داشتند. تایید شده است که استیو کارل به عنوان صدای گرو حضور خواهد داشت، در حالی که کریستن ویگ در نقش لوسی بازمی گردد. میراندا کاسگروو، دانا گایر و مدیسون پولان به ترتیب در نقش مارگو، ادیت و اگنس حضور دارند که دومی جایگزین نو شارل از قسمت سوم می شود. استیو کوگان در نقش سیلاس رامسبوتم باز می گردد و پیر کافن بار دیگر صدای خود را به مینیون ها می دهد. اما چند کودک جدید در بلوک هستند تا این گروه را کامل کنند. ویل فرل در نقش آنتاگونیست این قطعه، ماکسیم لو مال، ایفای نقش می کند، در حالی که سوفیا ورگارا نقش شریک زندگی او، والنتینا را بازی می کند. جوی کینگ، استفان کولبرت و کلوئی فاینمن خانواده پرسکات را تشکیل می دهند و کریس رنو در نقشی ناشناخته، فهرست بازیگران را تکمیل می کند. بسیاری از این بازیکنان قبلاً در گذشته از آنجا عبور کرده‌اند، و ذکر تاریخچه‌ای که کارل، ویگ و فرل، به‌ویژه در سریال Anchorman به آن می‌بالند، جنایت‌آمیز است. با بازگشت شخصیت‌ها، اعضای بازیگران بازگشته می‌آیند و بسیاری از بازیگران اصلی برای ارائه تجربه‌ای که ارزش دیدن دارد، بازگشته‌اند. اینها نام هایی هستند که نقش مهمی در موفقیت فیلم های انیمیشن قبلی Illumination داشتند. تایید شده است که استیو کارل به عنوان صدای گرو حضور خواهد داشت، در حالی که کریستن ویگ در نقش لوسی بازمی گردد. میراندا کاسگروو، دانا گایر و مدیسون پولان به ترتیب در نقش مارگو، ادیت و اگنس حضور دارند که دومی جایگزین نو شارل از قسمت سوم می شود. استیو کوگان در نقش سیلاس رامسبوتم باز می گردد و پیر کافن بار دیگر صدای خود را به مینیون ها می دهد. اما چند کودک جدید در بلوک هستند تا این گروه را کامل کنند. ویل فرل در نقش آنتاگونیست این قطعه، ماکسیم لو مال، ایفای نقش می کند، در حالی که سوفیا ورگارا نقش شریک زندگی او، والنتینا را بازی می کند. جوی کینگ، استفان کولبرت و کلوئی فاینمن خانواده پرسکات را تشکیل می دهند و کریس رنو در نقشی ناشناخته، فهرست بازیگران را تکمیل می کند. بسیاری از این بازیکنان قبلاً در گذشته از آنجا عبور کرده‌اند، و ذکر تاریخچه‌ای که کارل، ویگ و فرل، به‌ویژه در سریال Anchorman به آن می‌بالند، جنایت‌آمیز است.

این انیمیشن محبوب در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۳ منتشر می شود.

منبع :cbr

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *