۰

خالق God of War می گوید سونی برای رقابت با ایکس باکس باید یوبی‌سافت را بخرد

خالق God of War

در حالی که طی چند هفته گذشته شاهد رویدادهای مهم بازی بوده‌ایم، هیجان پیرامون پلی استیشن از بحث‌ها جا افتاده است. ایکس باکس عناوین جدید و متنوعی مانند Doom، Fable، State of Decay و موارد دیگر را به نمایش گذاشت. در همین حال، یوبی‌سافت اطلاعات بیشتری درباره Star Wars Outlaws و Assassin’s Creed Shadows به اشتراک گذاشت. پس از این رویدادها، به راحتی می‌توان کمبود عناوین انحصاری پلی استیشن را مشاهده کرد. دیوید جافه، خالق God of War، پیشنهاد می‌کند سونی برای حل این مشکل، خریدهای جدیدی را در نظر بگیرد.

چرا مهم است؟ پلی استیشن با خرید استودیوهای بازیسازی بیگانه نیست. با این حال، آن‌ها هنوز یک ناشر بزرگ را خریداری نکرده‌اند. با خرید اکتیویژن و بتسدا توسط ایکس باکس، این می‌تواند گزینه مناسبی برای سونی باشد.

به زودی پس از یوبی‌سافت فوروارد ۲۰۲۴، دیوید جافه، خالق God of War، در توییتر خود اعلام کرد که ایکس باکس و یوبی‌سافت نمایش‌های فوق‌العاده‌ای ارائه داده‌اند. او از تریلر جدید Star Wars Outlaws قدردانی کرد و گفت که از نسخه جدید فرنچایز Assassin’s Creed هیجان‌زده است. دیوید جافه همچنین در همین توییت توصیه‌ای برای سونی داشت.

هیچکس آن را پیش‌بینی نمی‌کرد، اما دیوید جافه فکر می‌کند پلی استیشن باید یوبی‌سافت را بخرد.

هی، پلی استیشن – این راهی است که می‌توانید رقابت کنید: دفترچه چک را باز کنید، یوبی‌سافت را بخرید.
– David Jaffe

David Jaffe که قبلاً روی Twisted Metal و God of War، دو IP نمادین پلی استیشن کار کرده است، به خاطر ارائه نظرات انتقادی در مورد پلی استیشن شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد او نمایش اخیر State of Play را خسته‌کننده یافته است. این توسعه‌دهنده سابق معتقد است که کمبود عناوین انحصاری پلی استیشن را می‌توان با خریدی مانند یوبی‌سافت جبران کرد. این همان استراتژی است که اخیراً به ایکس باکس اجازه داده است تا سبد بازی‌های خود را گسترش دهد.

اگرچه PS5 امسال بازی‌های انحصاری بزرگی مانند Helldivers 2 و Final Fantasy 7 Rebirth داشته است، استودیوهای داخلی بزرگ آن اخیراً نتوانسته‌اند عناوین زیادی ارائه دهند. به نظر نمی رسد لیست آینده پلی استیشن هم خیلی حجیم باشد، به احتمال زیاد تنها تعداد محدودی از عناوین برای انتشار آماده هستند. در همین حال، یوبی‌سافت بازی‌هایی مانند Prince of Persia: Sands of Time Remake را برای آینده معرفی کرده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *