۰

یوتیوب در حال آزمایش قابلیت‌های خلاصه چت زنده با هوش مصنوعی، جستجوی گوگل لنز و کدهای QR است

یوتیوب

یوتیوب در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی است که به زودی برای برخی از کانال‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. این قابلیت‌ها شامل خلاصه چت زنده با هوش مصنوعی، جستجوی گوگل لنز و کدهای QR برای کانال‌ها می‌شود. مهم است که توجه داشته باشید این ویژگی‌های جدید فعلا برای گروه کوچکی از کاربرانی که بخشی از برنامه آزمایش یوتیوب هستند ارائه می‌شود و ممکن است برای عموم مردم در دسترس قرار نگیرد.

خلاصه چت زنده با هوش مصنوعی یوتیوب فقط برای استریم‌های زنده به زبان انگلیسی و برای کانال‌هایی با «گفتگوهای بسیار فعال در چت زنده» کار خواهد کرد. کانال‌های واجد شرایط بنری ویژه در بالای چت زنده دریافت می‌کنند که امکان خلاصه‌سازی بخش نظرات را فراهم می‌کند.

یوتیوب همچنین قابلیت گوگل لنز را به نوار جستجو اضافه می‌کند. درصد کمی از کاربران اندروید دکمه لنز را در نوار جستجو مشاهده خواهند کرد که به آنها امکان جستجوی محتوا در دومین وبسایت پربازدید دنیا را می‌دهد.

کدهای QR کانال به سازندگان این امکان را می‌دهد تا کانال‌های خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران دارای شرایط این امکان را خواهند داشت که از طریق پروفایل خود یک کد QR تولید کنند. بخش Shorts یوتیوب نیز یک دکمه Effects جدید دریافت می‌کند که دارای جلوه‌های ساخته‌شده توسط کاربر برای جذاب‌تر کردن ویدیوهای کوتاه است. یوتیوب تأیید کرد که جلوه‌های Shorts اواخر امسال برای کاربران بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *