۰

نمرات بازی Destiny 2: The Final Shape منتشر شد

نمرات بازی Destiny 2: The Final Shape

نمرات بازی Destiny 2: The Final Shape منتشر شد و تا الان با ۱۲ نقد تولنسته است نمره ۹۳ را به دست بیاورد.

شکل نهایی نزدیک است ؛ تجسم کابوس‌وار واقعیت به طرح و نقشه پیچ‌خورده Witness. سفری خطرناک به قلب مسافر آغاز کنید، نیروهای پیشگام را گرد هم آورید و به جنگ نور و تاریکی پایان دهید.

  • GGRecon: 100/100
    نگهبان‌های تازه‌کار ممکنه سوال‌های زیادی درمورد اتفاقات داشته باشن، اما اگه تو گذشته با این مجموعه آشنا بودین، ارزش اینو داره که برگردین – Final Shape ، معیار جدید برتری برای سرنوشت به حساب میاد.
  • PlayStation Universe : 100/100
    برای خودم دوست داشتم باور داشته باشم که به بازی‌های کامل با نمره ۱۰/۱۰ اعتقاد ندارم. به نظرم یه بازی کامل یعنی چیزی که همه، به اتفاق، تایید کنن هیچ مشکلی نداره. هیچ نقصی. با این حال، این بازی، بی‌نظیره. هر کاری که Bungie تو این ۹ سال گذشته انجام داده، توی یه بازی ویدیویی شبیه به اAvengers: Endgame جمع شده.
  • Screen Rant : 100/100
    بازی ادای احترامی تاثیرگذار به مسیر این فرنچایز از زمان شروع به کارش در سال ۲۰۱۴ است. این بازی با زیرمجموعه چندمنظوره پریزماتیک، جان تازه‌ای به کلاس‌های موجود می‌بخشد، دشمنان و مکان‌های جدیدی را معرفی می‌کند و روایتی را می‌بافد که احتمالاً قلب حتی معمولی‌ترین بازیکنان را نیز به خود جلب می‌کند. با وجود محتوای فصلی و داستانی بیشتر در آینده، Destiny 2: The Final Shape این سری را به ارتفاعات جدیدی می‌رساند و جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین شوترهای چندنفره PVE در دنیای بازی تثبیت می‌کند.
نمرات بازی Destiny 2: The Final Shape
  • IGN : 90/100
    پتانسیل Destiny 2 از همان اولین باری که هفت سال پیش آشکار بود، اما Bungie تا زمان “The Final Shape” هرگز به طور کامل به این پتانسیل دست پیدا نکرد. داستان این بسته الحاقی نهایی تا حد زیادی در ارائه یک پایان رضایت بخش موفق است، Raid وحشیانه و حماسی است، زیرمجموعه های Prismatic روح تازه ای به مبارزه تزریق می کنند و گروه دشمن جدید تنوعی را که برای ساعت ها با شلیک به صورتشان صرف می کنید، اضافه می کند. هیچ یک از این موارد باعث نمی شود که هجوم سیستم های گیج کننده RPG، ارزها و خطوط داستانی Destiny 2 راحت تر هضم شود – اما برای اولین بار در مدت طولانی، من می توانم با تمام وجود توصیه کنم که از آن تاریکی عبور کنید، زیرا اکنون یک نور درخشان در انتهای تونل وجود دارد.
  • Gamespot: 90/100
    با داستانی مبتنی بر شخصیت و تمرکز بر ارتقای گیم‌پلی در تقریبا تمام سطوح، The Final Shape به نظر می‌رسد همان چیزی است که Destiny 2 تمام مدت سعی در رسیدن به آن داشته است.
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *