۰

فصل دوم سریال لست آف آس شامل ۷ قسمت خواهد بود

فصل دوم سریال لست آف آس شامل ۷ قسمت خواهد بود

فصل دوم سریال لست آف آس شبکه اچ‌بی‌او شامل ۷ قسمت خواهد بود و فصل سوم «به‌طور قابل توجهی بزرگ‌تر» خواهد شد.

مدتی طول می‌کشد تا فصل دوم سریال لست آف آس شبکه اچ‌بی‌او را ببینیم، اما با شروع تولید، همچنان جزئیات جدیدی در حال فاش شدن است. پس از اینکه اچ‌بی‌او اخیراً با دو تصویر جدید، اولین نگاهی به ظاهر جول و الی در فصل آینده انداخت، هم‌کارگردان‌ها و مجریان برنامه کریگ مازین و نیل دراکمن، جزئیات بیشتری در مورد آینده سریال در مصاحبه‌ای با وبسایت ددلاین ارائه کردند.

برای مثال، مازین تأیید کرده است که فصل دوم این سریال هفت قسمتی خواهد بود، برخلاف فصل اول که ۹ قسمت داشت.

مازین گفت: «محتوای داستانی که از قسمت دوم بازی به دست آوردیم، بسیار بیشتر از محتوای داستانی‌ای است که در بازی اول وجود داشت، بنابراین بخشی از کاری که از ابتدا باید انجام می‌دادیم، این بود که بفهمیم چگونه این داستان را در طول فصل‌ها روایت کنیم. وقتی این کار را انجام می‌دهید، به دنبال نقاط شکست طبیعی می‌گردید، و همانطور که آن را چیدیم، در این فصل، نقطه شکست کشوری به نظر می‌رسد که بعد از هفت قسمت اتفاق می‌افتد.»

با این حال، یکی از هفت قسمت این فصل طولانی‌تر خواهد بود. مشابه با قسمت اول ۸۰ دقیقه‌ای فصل اول، مازین می‌گوید که فصل دوم یک قسمت خواهد داشت که کاملاً به اندازه یک فیلم بلند نخواهد بود، اما همچنان بیشتر از یک ساعت زمان اجرا خواهد داشت.

و در مورد بعد از فصل ۲ چطور؟ پیش از این تأیید شده بود که لست آف آس: بخش دوم در چندین فصل تقسیم خواهد شد، بنابراین مدتی است که می‌دانیم فصل دوم پایان سریال نخواهد بود. مازین همچنین به آنچه بعد از آن دنبال خواهد شد اشاره کرد و گفت که فصل سوم «به‌طور قابل توجهی بزرگ‌تر» خواهد بود و حتی پس از اتمام فصل ۳، سریال همچنان احتمالاً تمام نشده است.

او گفت: «فکر نمی‌کنیم بتوانیم داستان را حتی در دو فصل [۲ و ۳] روایت کنیم، زیرا زمان خود را صرف می‌کنیم و مسیرهای جالبی را طی می‌کنیم، کاری که در فصل ۱ هم کمی انجام دادیم. ما احساس می‌کنیم که تقریباً مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد که – تا زمانی که مردم تماشا کنند و ما بتوانیم قسمت هاب بیشتری بسازیم – فصل ۳ به طور قابل توجهی بزرگ‌تر خواهد شد. و در واقع، داستان ممکن است به فصل ۴ نیاز داشته باشد.»

مازین تکه‌ای دیگر برای فصل ۴ ارائه کرد و افزود: «یک چیز کاملاً قطعی است، نمی‌بینم چطور بتوانیم داستانی را که بعد از پایان فصل ۲ باقی می‌ماند، در یک فصل دیگر روایت کنیم.»

فصل دوم سریال لست آف آس قرار است در مقطعی از سال ۲۰۲۵ به نمایش درآید. این سریال علاوه بر پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش‌های جول و الی، کایتلین داور در نقش ابی، ایزابلا مرسی در نقش دینا، یانگ مازینو در نقش جسی و جفری رایت در نقش آیزاک را نیز در میان بازیگران خود خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *